Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Teamleader Zákazníckeho servisu Timestore
CANADA 2015 s.r.o.
Miesto práce
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do internetového obchodu TimeStore.sk/cz/hu/ro/pl/si/hr/it/bg (portfólio: značkové hodinky, šperky, slnečné okuliare, kabelky, parfumy) hľadáme samostatnú osobu, ktorá má skúsenosti s vedením Zákazníckeho servisu, má drive a nebojí sa čeliť výzvam a prekážkam. Nehľadá prečo sa veci nedajú, ale naopak hľadá riešenia a navrhuje zlepšenia procesov:).
Hlavnými okruhmi práce bude:
- Podpora a vedenie tímu Zákazníckeho servisu pre internetový obchod
- Plánovanie pracovných zmien
- Nastavovanie procesov a navrhovanie vylepšení (reporting a analýza dát)
- Zodpovednosť za plynulý chod oddelenia Zákazníckeho servisu ( 6-7 kolegov)
- Zodpovednosť za adaptáciu a rozvoj kolegov (HR nábor)
- Neustále zvyšovanie úrovne nami poskytovaných služieb (záujem o AI a implementácia vhodných pracovných nástrojov)
- Komunikovanie s ostatnými oddeleniami vo firme, účasť na tímových/firemných poradách
- Zastupovanie kolegov počas ich neprítomnosti / zástup zákazníckych reklamácií / zástup reklamácií s dopravcami
Zamestnanecké výhody, benefity
- fixná pracovná doba: 7:30 - 16:00 (možnosť občasného homeoffice)
- kolektív mladých ľudí, ktorí sú naladení na rovnakej vlne
- dynamicky rastúca firma Ti umožní rozvíjať sa aj v iných smeroch, či už Ťa zaujímajú inovácie v eshope, marketing, grafika, cenotvorba, B2B,...
- možnosť zamestnaneckého nákupu za výhodné ceny
- výborná káva
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office Excel - Mierne pokročilý
E-commerce - Mierne pokročilý
E-commerce - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Supervisor/Teamleader zákazníckeho servisu
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax vo vedení Call centra 1 a viac rokov výhodou
- Prozákaznícka orientácia
- Organizačné schopnosti
- Samostatnosť a rozhodovacie schopnosti
- Prax v internetovom obchode výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Internetový obchod TIMESTORE, ktorý sa špecializuje na predaj náramkových hodiniek, šperkov, slnečných okuliarov a kabeliek. Momentálne pôsobíme v 9 krajinách Slovensko, Česká Republika, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko, Slovinsko, Chorvátsko, Taliansko, Bulharsko.
ID: 4799538
Dátum zverejnenia: 10.4.2024
2024-04-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: CANADA 2015 s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac