Administratívna pracovníčka

C.T.S CONSULT s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky Kraj, Slovensko, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme pracovníčku z okolia Trenčín, ktorá by mala na starosti bežné administratívne povinnosti ako aj každodennú komunikáciu s klientmi v talianskom jazyku a to slovom i písmom. Požadujeme aktívnu znalosť talianskeho jazyka, zodpovednosť a seriózny prístup. Čo žiadame to aj ponúkame.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Spoločnosť C.T.S. CONSULT s.r.o. pôsobí v oblasti daňového, právneho a ekonomického poradenstva a sprostredkovaní služieb pre talianske a slovenské subjekty

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť C.T.S. CONSULT s.r.o. pôsobí v oblasti daňového, právneho a ekonomického poradenstva a sprostredkovaní služieb pre talianske a slovenské subjekty

Počet zamestnancov

2 zamestnanci
ID: 2365579  Dátum zverejnenia: 26.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou