General Accountant

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

General Accountant (GA) is responsible for tax and statutory accounting and related reporting on behalf of the affiliate. GA ensures that all accounting and tax related process in the affiliate work efficiently and in compliance with local requirements and legislation.
• Timely submission of global reporting, with appropriate review & validation
• Approve or escalate significant, non standard transactions
• Understand business environment, translate and reflect impact in reporting
• Maintain continuity of local transactional operations
• Account reconciliations
• Identify and recommend to SSC and Global porcess Owner enhancements and improvements as applicable
• Initiate JV and attach high quality documentation; in particular coordinate and ensure quality of accruals and prepaid
• VAT transactions control and reporting (tax returns)
• Witholding tax calculation and related tax submission
• Booking of payroll file preapred by external provider
• Ensure local closing activities
• Enforce timeliness and compliance in the intercompany billing process
• Primary contact for Corporate, external auditors, tax advisors,GBS
• Travel expense reimbursement control and local tax changes implementation
• Support employees in purchasing processes (including shopping cart creation support)
• Other admin activities (manual payments coordination, SC creation, etc)

Local statutory reporting
• Prepare and file local statutory reporting for assigned legal entity
• Ensure adequate records of above activities are maintained
• Proactively monitor and anticipate regulatory changes which can impact accounting/finance business processes
• Work as key contact for audits of E&Y and internal auditors

Controls
• Partner with local Controller and CFO to provide controllership, finance and compliance leadership to the affiliate
• Support creation and maintenance of SOx Control documentation
• Interface with Compliance teams as needed
• Provide training to employees on finance processes and policies when relevant

Zamestnanecké výhody, benefity

employee benefits

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku s aktuálnou fotografiou na e-mailovú adresu: [email protected]

„Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

V zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách uvedených dokumentov spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. a BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. prostredníctvom stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že niektoré informácie, ktoré poskytujem, vrátane zobrazenia fotografie, patria do osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto moje osobné údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely vedenia databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú 3 roky. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.“

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Naším klientom je farmaceutická spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• CPA certification
• Bachelor or Master Degree or equivalent work experience
• Fluency in English & Slovak languages
• 3 years of relevant experience in local tax and accounting
• Proven Problem Solving Skills
• Excellent analytical skills
• Flexibility / Ability to adapt to different situations
• Good communication skills
• Willingness to learn

Demanded
• SAP knowledge
• Audit experience
• US GAAP & IFRS knowledge
• Multi-national corporate tax experience (transfer pricing, APA, intercompany dividends)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2869713  Dátum zverejnenia: 2.1.2017