Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonný asistent riaditeľa
BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- to review documents for the Executive Management meetings with inputs of relevant Senior Managers of the Unit
- to finalise the materials submitted by Chief Technology Officer, evaluate and prepare professional statements and reports
- to prepare agenda, minutes of the meetings and tasks follow-up/ tracking
- to analyse expert documents and contracts
- to be responsible for Technology topics/requirements & alignment in international group environment
- to comment, prepare and consolidate materials for international Technology meetings
- to prepare professional inputs for external meetings
- to prepare presentations for corporate & Unit´s events such as managerial business forum, employee meetings etc.
- to participate & lead small corporate activities/projects
- to prepare ad-hoc analysis & overview for assigned topics
- to lead small/ middle size initiatives/projects within Unit
- to participate on Unit´s events preparation
- to participate with assistant on office running
- to finalise the materials submitted by Chief Technology Officer, evaluate and prepare professional statements and reports
- to prepare agenda, minutes of the meetings and tasks follow-up/ tracking
- to analyse expert documents and contracts
- to be responsible for Technology topics/requirements & alignment in international group environment
- to comment, prepare and consolidate materials for international Technology meetings
- to prepare professional inputs for external meetings
- to prepare presentations for corporate & Unit´s events such as managerial business forum, employee meetings etc.
- to participate & lead small corporate activities/projects
- to prepare ad-hoc analysis & overview for assigned topics
- to lead small/ middle size initiatives/projects within Unit
- to participate on Unit´s events preparation
- to participate with assistant on office running
Zamestnanecké výhody, benefity
- employee benefits
- international envinroment
- international envinroment
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť a štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected]
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
"Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov."
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
"Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov."
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Naším klientom je významná medzinárodná spoločnosť.
Naším klientom je významná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Knowledge in Telco and IT area
- Technical background is an advantage
- Communication and negotiations skills
- Analytical skills
- Presentation skills
- Details orientation
- Flexibility
- Initiation & proactivness
- Organisation skills
- Team work orientation
- MS Office
- Technical background is an advantage
- Communication and negotiations skills
- Analytical skills
- Presentation skills
- Details orientation
- Flexibility
- Initiation & proactivness
- Organisation skills
- Team work orientation
- MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2337431
Dátum zverejnenia: 23.11.2015
2015-11-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.