Accountant - SK, CZ

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Provides a wide range of independent accounting activities
- Expense reports - complete related agenda + audit check
- Bank accounting, compliance
- Payables related including communication with Suppliers if necessary
- Direct & Indirect income of HCPs – monitoring, reporting and mailing
- Involvement in closing activities (clearings, reconciliations, accruals, prepayments, etc.)
- Participation in financial and tax audits & finance authorities inspections
- Accounting related admin work (e.g. corporate cards monitoring, etc.)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Interesting social benefits

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť a štruktúrovaný životopis na e-mailovou adresu: [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, na ktorú reagujete.

Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:

Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

International pharmaceutical company.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 2+ years in similar independent accounting position preferably in multinational company
- Advanced knowledge of Slovak GAAP and taxes, and at least basic knowledge of Czech and US GAAP
- SAP or similar system key user
- Advanced knowledge of spoken and written English
Experience
- Experience in dealing with internal & external customers including management, auditors and advisors
- Multi task approach, ability to prioritize correctly and manage more things in the same time
- Ability to think about possible solutions, take responsibility, make only minimum mistakes and if made any, find them quickly and correct them proactively
- Self-driven, self-motivated, willing to learn and improve

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1986986  Dátum zverejnenia: 29.1.2015