Customer Service Manager

BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za riadenie a rozvoj oddelenia služieb zákazníkom (cca 40 ľudí)
- podieľanie sa na zlepšovaní aktuálne poskytovaných služieb zákazníkom
- inovácia systému práce
- zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu
- účasť na školení pracovníkov customer srvice oddelenia
- spolupráca s dodávateľom informačného systému a podieľanie sa na implementácii zmien
- vývoj, analýza a vyhodnocovanie KPI
- odborné poradenstvo a riešenie eskalácie problému
- people management, motivácia a koučovanie tímu
- pravidelný reporting a štatistické analýzy

Zamestnanecké výhody, benefity

- silné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- samostatná, kreatívna práca s možnosťou sebarealizácie a plné využitie získaných vedomostí
- zaujímavé zamestnanecké benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť, a štruktúrovaný životopis na e-mailovú adresu: [email protected]

Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:

Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná spoločnosť poskytujúca finančné služby

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

oddelenie služieb zákazníkom

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 5 ročná skúsenosť s vedením oddelenia služieb zákazníkom
- plynulá aktívna angličtina
- prax s výberom zamestnancov, ich rozvojom, koučovaním a motiváciou
- preferencie managera so skúsenosťou práce v call centre
-nutná skúsenosť s operational excelence
- silné analytické a myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom
- silné komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1960378  Dátum zverejnenia: 18.12.2014