Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Manager
BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za riadenie a rozvoj oddelenia služieb zákazníkom (cca 40 ľudí)
- podieľanie sa na zlepšovaní aktuálne poskytovaných služieb zákazníkom
- inovácia systému práce
- zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu
- účasť na školení pracovníkov customer srvice oddelenia
- spolupráca s dodávateľom informačného systému a podieľanie sa na implementácii zmien
- vývoj, analýza a vyhodnocovanie KPI
- odborné poradenstvo a riešenie eskalácie problému
- people management, motivácia a koučovanie tímu
- pravidelný reporting a štatistické analýzy
- podieľanie sa na zlepšovaní aktuálne poskytovaných služieb zákazníkom
- inovácia systému práce
- zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu
- účasť na školení pracovníkov customer srvice oddelenia
- spolupráca s dodávateľom informačného systému a podieľanie sa na implementácii zmien
- vývoj, analýza a vyhodnocovanie KPI
- odborné poradenstvo a riešenie eskalácie problému
- people management, motivácia a koučovanie tímu
- pravidelný reporting a štatistické analýzy
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie medzinárodnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- samostatná, kreatívna práca s možnosťou sebarealizácie a plné využitie získaných vedomostí
- zaujímavé zamestnanecké benefity
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- samostatná, kreatívna práca s možnosťou sebarealizácie a plné využitie získaných vedomostí
- zaujímavé zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu reflektovať na inzerovanú pozíciu, zašlite svoju žiadosť, a štruktúrovaný životopis na e-mailovú adresu: [email protected]
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.
Zároveň prosím vpíšte do svojho životopisu i nasledujúci súhlas na spracovanie Vašich osobných údajov našou spoločnosťou:
Súhlasím s tým, aby spoločnosť BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o. so sídlom Matičná 29, 831 03 Bratislava, spracovávala moje osobné údaje na účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Medzinárodná spoločnosť poskytujúca finančné služby
Medzinárodná spoločnosť poskytujúca finančné služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
oddelenie služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 5 ročná skúsenosť s vedením oddelenia služieb zákazníkom
- plynulá aktívna angličtina
- prax s výberom zamestnancov, ich rozvojom, koučovaním a motiváciou
- preferencie managera so skúsenosťou práce v call centre
-nutná skúsenosť s operational excelence
- silné analytické a myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom
- silné komunikačné schopnosti
- plynulá aktívna angličtina
- prax s výberom zamestnancov, ich rozvojom, koučovaním a motiváciou
- preferencie managera so skúsenosťou práce v call centre
-nutná skúsenosť s operational excelence
- silné analytické a myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom
- silné komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna - konzultačná spoločnosť. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2006/9159/33493).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1960378
Dátum zverejnenia: 18.12.2014
2014-12-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Procesný manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: BUSINESS ESSENTIALS spol. s r.o.