Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér distribučného skladu / DC Manager
Business Development s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• koordinovať a kontrolovať plynulý a trvalý tok tovarov od objednávky tovaru až po jeho úplné a včasné dodanie konečnému zákazníkovi
• zabezpečovať a kontrolovať tok služieb s cieľom zabezpečiť plynulý chod distribučného skladu
• komunikovať rozdiely objednávka vs. faktúra s globálnym centrom poskytovaných služieb (HGSS)
• koordinovať pracovné činnosti a zamestnancov / 15 skladníkov a 6 administratíva/ s cieľom dosahovať efektívne a bezproblémové fungovanie distribučného skladu
• zodpovedať a riadiť priebeh inventúr v súlade s internou smernicou s cieľom zisťovať skutočný stav zásob
• definovať inventúrne zámeny na základe stanovených pravidiel a frekvencií s cieľom minimalizovať finančné straty
• kontrolovať dodržiavanie stanovených interných pravidiel, smerníc a postupov prác s cieľom dosahovať čo najnižšie skladovacie a manipulačné náklady a straty v súlade s FIFO
• koordinovať objednávanie tovarov od dodávateľov v súlade s nákupnou smernicou a cieľom udržiavať optimálnu úroveň skladových zásob
• vytvárať podmienky pre správne a bezpečné používanie áut, strojov a manipulačných zariadení
• zabezpečovať a kontrolovať dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
• zabezpečovať a kontrolovať dodržiavanie pravidiel HACCP
• definovať a schvaľovať prémiové ukazovatele pre podriadených zamestnancov
• riadiť, koordinovať a kontrolovať pracovné činnosti v súlade so stanovenými hodnotami (OFB)
• podporovať neustále zlepšovanie poskytovaných služieb zákazníkom s cieľom navýšenia predaja
• prácu vykonávať v súlade s internými smernicami
• vykonávať práce podľa potrieb a pokynov nadriadeného, alebo osoby určenej zamestnávateľom
• koordinovať a kontrolovať prácu pokladníčky v spolupráci s finančným oddelením
• pripravovať návrhy distribučných pravidiel a podmienok pre pridelený región a implementovať ich s cieľom dosahovať požadovanú kvalitu zákazníckeho servisu
• riadiť, motivovať, metodicky podporovať a vytvárať primerané pracovné podmienky tímu podriadených zamestnancov s cieľom dosahovať stanovené ciele
• podporovať implementáciu projektov v spolupráci s projektovými tímami
• implementovať do praxe projekty na základe firemných štandardizačných a optimalizačných procesov
• vykonávať mesačné uzávierky na základe požiadaviek spoločnosti
• vyhodnocovať a prideľovať bonusy svojich podriadených pracovníkov na základe stanovených prémiových ukazovateľov
• zabezpečovať a kontrolovať tok služieb s cieľom zabezpečiť plynulý chod distribučného skladu
• komunikovať rozdiely objednávka vs. faktúra s globálnym centrom poskytovaných služieb (HGSS)
• koordinovať pracovné činnosti a zamestnancov / 15 skladníkov a 6 administratíva/ s cieľom dosahovať efektívne a bezproblémové fungovanie distribučného skladu
• zodpovedať a riadiť priebeh inventúr v súlade s internou smernicou s cieľom zisťovať skutočný stav zásob
• definovať inventúrne zámeny na základe stanovených pravidiel a frekvencií s cieľom minimalizovať finančné straty
• kontrolovať dodržiavanie stanovených interných pravidiel, smerníc a postupov prác s cieľom dosahovať čo najnižšie skladovacie a manipulačné náklady a straty v súlade s FIFO
• koordinovať objednávanie tovarov od dodávateľov v súlade s nákupnou smernicou a cieľom udržiavať optimálnu úroveň skladových zásob
• vytvárať podmienky pre správne a bezpečné používanie áut, strojov a manipulačných zariadení
• zabezpečovať a kontrolovať dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
• zabezpečovať a kontrolovať dodržiavanie pravidiel HACCP
• definovať a schvaľovať prémiové ukazovatele pre podriadených zamestnancov
• riadiť, koordinovať a kontrolovať pracovné činnosti v súlade so stanovenými hodnotami (OFB)
• podporovať neustále zlepšovanie poskytovaných služieb zákazníkom s cieľom navýšenia predaja
• prácu vykonávať v súlade s internými smernicami
• vykonávať práce podľa potrieb a pokynov nadriadeného, alebo osoby určenej zamestnávateľom
• koordinovať a kontrolovať prácu pokladníčky v spolupráci s finančným oddelením
• pripravovať návrhy distribučných pravidiel a podmienok pre pridelený región a implementovať ich s cieľom dosahovať požadovanú kvalitu zákazníckeho servisu
• riadiť, motivovať, metodicky podporovať a vytvárať primerané pracovné podmienky tímu podriadených zamestnancov s cieľom dosahovať stanovené ciele
• podporovať implementáciu projektov v spolupráci s projektovými tímami
• implementovať do praxe projekty na základe firemných štandardizačných a optimalizačných procesov
• vykonávať mesačné uzávierky na základe požiadaviek spoločnosti
• vyhodnocovať a prideľovať bonusy svojich podriadených pracovníkov na základe stanovených prémiových ukazovateľov
Zamestnanecké výhody, benefity
* nadnárodné prostredie
* možnosť kariérneho rastu
* práca v mladom kolektíve
* motivačné finančné ohodnotenie
* notebook, telefón
* školenia a sociálne benefity
* možnosť kariérneho rastu
* práca v mladom kolektíve
* motivačné finančné ohodnotenie
* notebook, telefón
* školenia a sociálne benefity
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás popis pozície zaujal prosím pošlite mi Vaše CV v slovenskom jazyku na nižšie uvedený link.
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú predpoklady uvedené v tomto inzeráte.
Ďakujem a teším sa na prípadné stretnutie.
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú predpoklady uvedené v tomto inzeráte.
Ďakujem a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je úspešná nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby,predaja a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov.
Našim klientom je úspešná nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby,predaja a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* skúsenosť s riadením práce v sklade minimálne 3 roky
* organizačné schopnosti
* výborné komunikačné schopnosti a schopnosť motivovať tím
* schopnosť pracovať pod tlakom
* flexibilita, ochota pracovať nadčas
* analytické a pragmatické myslenie
* organizačné schopnosti
* výborné komunikačné schopnosti a schopnosť motivovať tím
* schopnosť pracovať pod tlakom
* flexibilita, ochota pracovať nadčas
* analytické a pragmatické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3120419
Dátum zverejnenia: 3.7.2017
2017-07-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Logistik, Manažér logistiky, Vedúci skladu Spoločnosť: Business Development s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou