Business Development – dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálných pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.

Business Development … rozvíjame váš biznis

Administrátor skladov – Analytik

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Analyzovanie skladových zásob, vyhodnocovanie nedostupnosti tovaru na skladoch
• Spracovávanie požiadaviek od obchodného teamu z pohľadu chýbajúceho tovaru
• Analyzovanie slabých miest a návrhy na doskladnenie
• Spracovávanie a administrácia systémových požiadaviek na presuny tovaru
• Vyhodnocovanie systémových chýb pri nedodaní tovaru
• Administrácia skladov formou importov a exportov dát do ERP systému
• Príprava reportov a analýz

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zaujímavú prácu v zázemí veľkej medzinárodnej spoločnosti
• Fixný plat plus veľmi motivujúce finančné ohodnotenie v prípade dobrých výsledkov
• Priateľský kolektív, pre ktorý je cieľom perfektne odvedená práca
• Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu
• Nastúp kedykoľvek podľa dohody

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Našim klientom je významná nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v segmente AUTOMOTIVE.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - expert
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:
• Vhodný kandidát je človek, ktorého baví práca v Exceli, práca s dátami a ich analyzovanie.
• Kandidát by mal mat veľmi dobré analytické myslenie.
• Excel – expert - podmienkou
• Microsoft Access - výhodou
• Vysoko motivovaná a stabilná osobnosť
• Zodpovedná osobnosť s orientáciou na výsledky
• Tímový hráč, samostatná a proaktívna osobnosť
• Pozícia vhodná aj pre absolventa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

Business Development s.r.o.
Gajova 4
811 09 Bratislava
ID: 2747413   Dátum zverejnenia: 3.10.2016