Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka na nákupnom/produktovom oddelení
Business Development s.r.o.
Miesto práce
okres Pezinok
okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentská pozícia zahŕňajúca rôznorodé aktivity na oddelení marketingu / nákupu :
* aktualizácia interných databáz (SAP, Excel) v oblasti produktových / dodávateľských informácií v slovenčine a angličtine
* tvorba katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov
* komunikácia s dodávateľmi a zaobstaranie dodávateľských / produktových informácií
* spolupráca s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti (prioritne s oddelením logistiky a obchodu)
* príprava analýz a reportov (predaje, marže atď.) vybraných produktových skupín
* koordinácia menších projektov podľa pokynov nadriadeného
* iná administratívna podpora
* aktualizácia interných databáz (SAP, Excel) v oblasti produktových / dodávateľských informácií v slovenčine a angličtine
* tvorba katalógu, akciových letákov, podkladov na internetový obchod a iných materiálov
* komunikácia s dodávateľmi a zaobstaranie dodávateľských / produktových informácií
* spolupráca s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti (prioritne s oddelením logistiky a obchodu)
* príprava analýz a reportov (predaje, marže atď.) vybraných produktových skupín
* koordinácia menších projektov podľa pokynov nadriadeného
* iná administratívna podpora
Zamestnanecké výhody, benefity
* prácu na prípadne možnosť dohody aj na skrátený pracovný úväzok
* práca v mladom a dynamickom tíme
* nadobudnutie medzinárodných skúseností vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rakúsko)
* potenciál profesného rastu
* možnosť ďalšieho vzdelávania
* zaujímavé finančné ohodnotenie
* ďalšie benefity
* práca v mladom a dynamickom tíme
* nadobudnutie medzinárodných skúseností vďaka zameraniu našej spoločnosti na štyri krajiny (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rakúsko)
* potenciál profesného rastu
* možnosť ďalšieho vzdelávania
* zaujímavé finančné ohodnotenie
* ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Ak vás zaujala pracovná pozícia a spĺňate uvedené kritéria, zašlite prosím svoj životopis na nižšie uvedený link.
Na pracovný pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú požiadavky klienta, nemusia však byť z kapacitných dôvodov pozvaní všetci.
Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Na pracovný pohovor budú pozvaní kandidáti, ktorí spĺňajú požiadavky klienta, nemusia však byť z kapacitných dôvodov pozvaní všetci.
Ďakujem za pochopenie a teším sa na prípadné stretnutie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v predaji spotrebného tovaru v B2B segmente.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v predaji spotrebného tovaru v B2B segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia,obchod,marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* výhodou sú skúsenosti na asistentskej pozícii, avšak pozícia je vhodná aj pre čerstvého absolventa s relevantným osobným profilom,
* dobrá znalosť anglického jazyka,
* znalosť českého, nemeckého alebo maďarského jazyka je výhodou,
* zodpovedná, trpezlivá osoba so zmyslom pre detail,
* vynikajúce komunikačné schopnosti,
* flexibilný postoj k riešeniu pracovných úloh
* prípadná skúsenosť s prácou v SAP-e je výhodou.
* dobrá znalosť anglického jazyka,
* znalosť českého, nemeckého alebo maďarského jazyka je výhodou,
* zodpovedná, trpezlivá osoba so zmyslom pre detail,
* vynikajúce komunikačné schopnosti,
* flexibilný postoj k riešeniu pracovných úloh
* prípadná skúsenosť s prácou v SAP-e je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Business Development s.r.o. - dynamická personálno-poradenská spoločnosť s orientáciou na komplexné zabezpečenie personálnych potrieb klienta. Realizujeme recruitment nižšieho, stredného a top manažmentu formou individuálnych pohovorov, Assessment Center, Development Center, Executive search.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
BD … rozvíjame váš business
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 2432318
Dátum zverejnenia: 11.2.2016
2016-02-11
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: Business Development s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou