Asistentka riaditeľa

BUSINESS CLOUD s. r. o.

Miesto práce
Vajnorská 100, 831 04 Bratislava Polus Tower II, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívne úlohy na dennej báze
- telefonická a mailová komunikácia podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
- tvorba cenových ponúk pre našich klientov a potencionálnych partnerov
- vedenie štatistík ohľadom vykonanej práce na dennej báze

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá práca v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Stabilné prostredie s možnosťou profesionálneho rozvoja
- Variabilná pracovná doba
- Veľmi pekné pracovné prostredie v Polus Tower II
- Vedenie spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti
- Motivujúce finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu reagovať na inzerovanú pozíciu, zašlite nám štrukturovaný životopis na e-mailovou adresu: [email protected]. Foto je vítané. Telefonicky sa Vám ozveme jedine v prípade, ak budete vybraný do prvého výberového konania na danú pozíciu. Uchádzačov budeme kontaktovať po termíne ukončenia výberového konania. V prípade, že máte záujem o detailnejšie informácie, tak nás kontaktujte výhradne telefonicky na dole uvedenom čísle.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Je pre nás veľmi dôležité, aby sa uchádzač o túto pracovnú pozíciu, vedel učiť novým veciam, mal veľmi pozitívny vzťah k ľuďom a práci. Príjemné vystupovanie a nekonfliktná komunikácia je u nás podmienkou. Prax v oblasti nie je nutná.

V prípade, že máte záujem v našej spoločnosti rásť, je nutné splniť aj nasledovné predpoklady pre kariérny rast:

- neustále pozitívny prístup a sústredenie sa na prácu
- hľadanie riešení a nie problémov v akejkoľvek situácií
- prispievanie do spoločnosti čímkoľvek, čo môže zlepšiť procesy.
- schopnosť konštruktívne myslieť a vyhodnocovať situácie na základe najlepšieho riešenia pre všetky zúčastnené strany
- samostatné sa vzdelávanie mimo pracovnej doby v oblastiach, ktoré sa týkajú našej činnosti
- byť flexibilný pri činnostiach a čase
- ochota na sebe neustále pracovať a učiť sa od okolia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme obchodná, marketingová a konzultačná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti startupového a podnikateľského poradenstva. Zvyšujeme klientom zisky, tržby a nastavujeme systém. Vyhľadávame investorov a investičné príležitosti, štartujeme nové projekty a odovzdávame ich našim partnerom. Ak máš vlastný projekt/firmu alebo v budúcnosti by si chcel mať, neváhaj nás kontaktovať s veľkou pokorou si ťa radi vypočujeme.
ID: 2491770  Dátum zverejnenia: 27.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou