Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca hygienických potrieb
BUKÓZA HOLDING, a.s.
Miesto práce
Hencovská 2073, 093 02 Hencovce, okres Vranov nad Topľou
Hencovská 2073, 093 02 Hencovce, okres Vranov nad Topľou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Prezentovanie a reprezentácia spoločnosti a produktov absolvovaním služobných ciest k potencionálnym, ale aj k existujúcim zákazníkom
• Prieskum trhu a rozširovanie klientskej základne, hľadanie nových potencionálnych zákazníkov, komunikácia s nimi, vypracovanie cenovej ponuky .
• Kontrola zazmluvnených prevádzok : umiestnenie firemného tovaru na regáloch, jeho označenie, uloženie. Dohodnutie a prípadné vystavenie objednávky v prípade chýbajúceho tovaru na pulte.
• Získanie a spracovanie objednávky od zákazníka, realizácia dodávky, obdržaná platba
• Telefonický rozhovor, komunikácia cez e-mail, fax, osobne ohľadom objednávok, finančného krytia objednávok, expedície tovaru, prípadne riešenie problémov spojených s expedíciou, kvalitou alebo iných požiadaviek odberateľa
• Kontrola plnenia objednávok, kontrola dohodnutých cien a správneho zadania kódov výrobkov pred každou expedíciou, sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov, sledovanie, kontrola a vyhodnocovanie predaja
• Tovar dodaný v kvalite, množstve, cene, načas a na miesto podľa objednávky odberateľa
• Riešenie reklamácií – dobropisy, príprava a vyhotovenie podkladov
• V spolupráci s ekonomickým odd. návrh spôsobu vyčistenia pohľadávky.
• Schvaľovanie, zadávanie a kontrola došlých objednávok
• Vypracovanie štatistík o predaji
• Mesačná uzávierka - mesačné tabuľky o predaji
• Spolupráca pri navrhovaní plánov oddelenia predaja
• Vypracovanie požiadavky pre plány, marketing a pod.
• Účasť na výrobných poradách a iných poradách ohľadom predaja
• Pravidelné informovanie nadriadených o stave a problémoch v oblasti predaja
• Prieskum trhu a rozširovanie klientskej základne, hľadanie nových potencionálnych zákazníkov, komunikácia s nimi, vypracovanie cenovej ponuky .
• Kontrola zazmluvnených prevádzok : umiestnenie firemného tovaru na regáloch, jeho označenie, uloženie. Dohodnutie a prípadné vystavenie objednávky v prípade chýbajúceho tovaru na pulte.
• Získanie a spracovanie objednávky od zákazníka, realizácia dodávky, obdržaná platba
• Telefonický rozhovor, komunikácia cez e-mail, fax, osobne ohľadom objednávok, finančného krytia objednávok, expedície tovaru, prípadne riešenie problémov spojených s expedíciou, kvalitou alebo iných požiadaviek odberateľa
• Kontrola plnenia objednávok, kontrola dohodnutých cien a správneho zadania kódov výrobkov pred každou expedíciou, sledovanie pohľadávok a platieb od zákazníkov, sledovanie, kontrola a vyhodnocovanie predaja
• Tovar dodaný v kvalite, množstve, cene, načas a na miesto podľa objednávky odberateľa
• Riešenie reklamácií – dobropisy, príprava a vyhotovenie podkladov
• V spolupráci s ekonomickým odd. návrh spôsobu vyčistenia pohľadávky.
• Schvaľovanie, zadávanie a kontrola došlých objednávok
• Vypracovanie štatistík o predaji
• Mesačná uzávierka - mesačné tabuľky o predaji
• Spolupráca pri navrhovaní plánov oddelenia predaja
• Vypracovanie požiadavky pre plány, marketing a pod.
• Účasť na výrobných poradách a iných poradách ohľadom predaja
• Pravidelné informovanie nadriadených o stave a problémoch v oblasti predaja
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilná a perspektívna práca
• možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
• motivačné mzdové ohodnotenie
• sociálne výhody
• doplnkové dôchodkové sporenie
• finančné odmeny pri významných životných a pracovných jubileách
• služobné auto (iba na služobné účely), služobný telefón, notebook
• možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
• motivačné mzdové ohodnotenie
• sociálne výhody
• doplnkové dôchodkové sporenie
• finančné odmeny pri významných životných a pracovných jubileách
• služobné auto (iba na služobné účely), služobný telefón, notebook
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický,technický
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ/SŠ vzdelanie ekonomického alebo technického zamerania
• Znalosti z oblasti predaja spotrebného tovaru, hygieny vítaná
• Znalosť práce s PC (Word, Excel, PPT)
• Vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny šofér
• Komunikatívnosť
• Ochota vysokého pracovného nasadenia
• Analytické myslenie , kreativita, schopnosť tímovej práce
• Znalosti z oblasti predaja spotrebného tovaru, hygieny vítaná
• Znalosť práce s PC (Word, Excel, PPT)
• Vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny šofér
• Komunikatívnosť
• Ochota vysokého pracovného nasadenia
• Analytické myslenie , kreativita, schopnosť tímovej práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa mechanickým a chemickým spracovaním dreva, výrobou elektrickej a tepelnej energie, s ročným obratom cca 200 mil.eur. Je výrazne proexportne orientovaná prevažne na trhy EÚ. Hlavnými produktmi sú papierenská buničina, prášková celulóza, elektrická energia a teplo.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2652727
Dátum zverejnenia: 19.7.2016
2016-07-19
lokalita: okres Vranov nad Topľou Pozícia: Account manager, Key account manager, Odborný predajca Spoločnosť: BUKÓZA HOLDING, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou