Office Manager v BubbleStar SK s.r.o.- zastupovanie počas materskej dovolenky

BubbleStar SK s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie plynulého chodu sekretariátu
- vybavovanie pošty, zakladanie dokumentov, objednávanie kuriérskych služieb, zabezpečovanie kancelárskych potrieb, skenovanie..
- vedenie agendy motorových vozidiel (knihy jázd, palivové karty, technické preukazy, vyučtovanie PHM)
- spracovanie dochádzky
- podpora pre ekonomické oddelenie ( evidencia faktúr, práca s finančnou hotovosťou, spracovávanie reportov, spracovanie mesačnej spotreby za jednotlivé prevádzky v Maďarsku a iné...)
- komunikácia s úradmi, príprava podkladov pre obchodné stretnutia podľa aktuálnych požiadaviek nadriadených
- práca s internými dokumentami spoločnosti
- vedenie celej HR agendy, zamestnanecké zmluvy, príprava personálnych podkladov
- prehľad o vykonaných školeniach, ich príprava a organizácia
- zodpovednosť za rezerváciu ubytovania, leteniek...

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zázemie jedného z najrýchlejšie rastúcich retailových reťazcov
- Osobný rast a samostatná a zodpovedná práca
- Mladý a dynamický kolektív
- mobilný telefón, notebook, stravné lístky
- Zodpovedajúce platové ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

Spolu so životopisom nám zašlite aj motivačný list.

Spoločnosť BubbleStar SK, s. r. o. si vyhradzuje právo kontaktovať a pozvať na pohovor len vybraných uchádzačov. Ostatným ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Každý uchádzač o prijatie do zamestnania zaslaním životopisu a žiadosti o prijatie do zamestnania súhlasí s použitím osobných údajov v databáze spoločnosti BubbleStar SK, s.r.o. v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z..

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax minimálne 1 rok
- Veľmi dobré komunikačné vlastnosti
- Zdvorilé , pohotové a profesionálne vystupovanie
- Time management
- Pozitívny prístup, ochota učiť sa
- Zodpovedný prístup k práci, zmysel pre detail
- Samostatnosť a organizačné schopnosti
- Tímový duch
- MS office pokročilá úroveň

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

sledovať nás môžete na:
- web: www.oxoshop.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2420140  Dátum zverejnenia: 29.11.2017