Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník, fakturant
BTS-PO, s.r.o.
Miesto práce
Rumanova 22, 080 01 Prešov
Rumanova 22, 080 01 Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2018
01.08.2018
Mzdové podmienky (brutto)
600 € /mesiac , pohyblivá zložka mzdy: dohodou (0 € - 300 €), v závislosti od praxe a prezentácie odborných znalostí uchádzača o zamestnanie
600 € /mesiac , pohyblivá zložka mzdy: dohodou (0 € - 300 €), v závislosti od praxe a prezentácie odborných znalostí uchádzača o zamestnanie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za vedenie účtovníctva v spoločnosti .
Zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie v celej šírke finančného účtovníctva.
Inventarizácia záväzkov, pohľadávok, majetku. Vedenie skladového, mzdového a majetkového účtovníctva.
Príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva. Spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy.
Zabezpečovanie každodenných pracovných aktivít týkajúcich sa účtovníctva.
Správa a evidencia účtovnej agendy spoločnosti.
Spracovávanie pokladničných dokladov, účtovanie služobných ciest, stravných lístkov.
Oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku.
Príprava prevodných príkazov, kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov pre banky, kontrola bankových výpisov, účtovanie bankových dokladov.
Riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom, vedenie pokladne.
Dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovanie odberateľských faktúr.
Zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie v celej šírke finančného účtovníctva.
Inventarizácia záväzkov, pohľadávok, majetku. Vedenie skladového, mzdového a majetkového účtovníctva.
Príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva. Spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy.
Zabezpečovanie každodenných pracovných aktivít týkajúcich sa účtovníctva.
Správa a evidencia účtovnej agendy spoločnosti.
Spracovávanie pokladničných dokladov, účtovanie služobných ciest, stravných lístkov.
Oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku.
Príprava prevodných príkazov, kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov pre banky, kontrola bankových výpisov, účtovanie bankových dokladov.
Riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom, vedenie pokladne.
Dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovanie odberateľských faktúr.
Zamestnanecké výhody, benefity
Osobné ohodnotenie ako pohyblivá zložka mzdy po ukončení skúšobnej doby.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná doba: 7.00 - 15.30 hod.
Spoločnosť si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným záujemcom, ktorí spĺňajú požiadavky odbornosti a praxe.
Na ponuky SZČO a firiem neodpovedáme.
Spoločnosť si vyhradzuje právo odpovedať iba vybraným záujemcom, ktorí spĺňajú požiadavky odbornosti a praxe.
Na ponuky SZČO a firiem neodpovedáme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Základy
OMEGA - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Pokladňa - Základy
OMEGA - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, bezúhonnosť
- znalosť slovenských účtovných štandardov, zákona o dani z príjmov, DPH
- skúsenosti s prácou v oblasti účtovníctva a miezd
- samostatná práca s účtovným programom OMEGA nevyhnutnosťou
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, sociálnou poisťovňou, daňovým úradom a inými inštitúciami, zákazníkmi
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, bezúhonnosť
- znalosť slovenských účtovných štandardov, zákona o dani z príjmov, DPH
- skúsenosti s prácou v oblasti účtovníctva a miezd
- samostatná práca s účtovným programom OMEGA nevyhnutnosťou
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, sociálnou poisťovňou, daňovým úradom a inými inštitúciami, zákazníkmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poskytovanie bezpečnostnotechnických služieb, činnosť špecialistu a technika požiarnej ochrany, kurzy a školenia v oblasti BOZP a PO, civilná ochrana, služby ADR, revízie VTZ tlakových, zdvíhacích a elektrických, kontroly detských ihrísk, kontrola a čistenie komínov, deratizačné práce. Ďalšie informácie nájdete na www.btspo.sk
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 1108572
Dátum zverejnenia: 7.5.2018
2018-05-07
lokalita: Rumanova 22, 080 01 Prešov Pozícia: Fakturant, Účtovník Spoločnosť: BTS-PO, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 € /mesiac , pohyblivá zložka mzdy: dohodou (0 € - 300 €), v závislosti od praxe a prezentácie odborných znalostí uchádzača o zamestnanie