Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent Backoffice
Brokeria, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa práca v administratíve? Máš zmysel pre detail, si precízny a vieš zvládať rutinu? Neváhaj a kontaktuj nás.
Hľadáme šikovného, zodpovedného pracovníka na oddelenie Backoffice, ktorého zodpovednosťou bude:
- kontrola, spracovanie zmluvnej dokumentácie až po jej archiváciu
- každodenná aktívna komunikácia s interným klientom (telefonická, písomná, emailová)
- riešenie sťažností a reklamácií
- podieľanie sa na tvorbe nových procesov, testovanie nových funkcionalít
- spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
Práca si vyžaduje:
- zodpovedný prístup k práci
- dôslednosť, keďže sa jedná o prácu so zmluvnou agendou
- príjemné a slušné vystupovanie
- proklientský prístup a veľmi dobrú komunikáciu
- vedieť si správne zorganizovať činnosti
Hľadáme šikovného, zodpovedného pracovníka na oddelenie Backoffice, ktorého zodpovednosťou bude:
- kontrola, spracovanie zmluvnej dokumentácie až po jej archiváciu
- každodenná aktívna komunikácia s interným klientom (telefonická, písomná, emailová)
- riešenie sťažností a reklamácií
- podieľanie sa na tvorbe nových procesov, testovanie nových funkcionalít
- spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
Práca si vyžaduje:
- zodpovedný prístup k práci
- dôslednosť, keďže sa jedná o prácu so zmluvnou agendou
- príjemné a slušné vystupovanie
- proklientský prístup a veľmi dobrú komunikáciu
- vedieť si správne zorganizovať činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné a motivačné zázemie
Skvelý kolektív
Multisport karta a iné benefity
5 dní dovolenky nad rámec zákona
Možnosť homeoffice
Možnosť sebarealizácie, možnosť osobného a profesijného rozvoja
Skvelý kolektív
Multisport karta a iné benefity
5 dní dovolenky nad rámec zákona
Možnosť homeoffice
Možnosť sebarealizácie, možnosť osobného a profesijného rozvoja
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí budú vyhovovať našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s administratívnou prácou
- skúsenosti s fin. sektorom
- ambícia a chuť učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
- flexibilita, efektivita
- pragmatické a logické myslenie
- skúsenosti s fin. sektorom
- ambícia a chuť učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
- flexibilita, efektivita
- pragmatické a logické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Brokeria, a.s. je úspešná spoločnosť pôsobiaca v oblasti finančného sprostredkovania, zapísaná v registri samostatných finančných agentov vedeným Národnou bankou Slovenska. Do svojho tímu hľadáme ambicióznych ľudí, ktorí budú plnohodnotnou podporou pre našich finančných sprostredkovateľov. Naším cieľom je vybudovať silný, profesionálny a stabilný tím ľudí s chuťou pracovať a učiť sa nové veci.
ID: 2619690
Dátum zverejnenia: 2.2.2024
2024-02-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Brokeria, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac