Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná / Asistentka
Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2020
1.8.2020
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac
750 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podpora obchodnej siete spoločnosti
- podpora pri organizácií firemných porád a firemných akcií
- zabezpečenie chodu recepcie
- organizačné zabezpečenie firemných školení
- expedícia marketingových materiálov a tlačovín
- správa firemného archívu
- spracovanie pošty
- podpora pri organizácií firemných porád a firemných akcií
- zabezpečenie chodu recepcie
- organizačné zabezpečenie firemných školení
- expedícia marketingových materiálov a tlačovín
- správa firemného archívu
- spracovanie pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca vo vysoko perspektívnej sfére
- práca v atraktívnej časti Bratislavy
- možnosť profesionálneho rastu
- zamestnanecké výhody
- práca v atraktívnej časti Bratislavy
- možnosť profesionálneho rastu
- zamestnanecké výhody
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov e-mailom na uvedenú adresu.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
CV nevybraných uchádzačov nebudú archivované, ale budú po skončení výberového konania vymazané.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
CV nevybraných uchádzačov nebudú archivované, ale budú po skončení výberového konania vymazané.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dynamická osobnosť so schopnosťou komunikovať a nadväzovať vzťah s ľuďmi
- zodpovednosť
- precíznosť
- samostatnosť
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota pracovať nadčas
- schopnosť zvládať vypäté situácie
- zodpovednosť
- precíznosť
- samostatnosť
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota pracovať nadčas
- schopnosť zvládať vypäté situácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je spoločnosť s viac než 20 rokmi úspešného pôsobenia na trhu finančného sprostredkovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti. Od roku 2016 pôsobíme aj na realitnom trhu.
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou tvrdo pracovať a prijať nové výzvy, ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku, pri budovaní finančných centier pre profesionálne a predovšetkým nezávislé finančné poradenstvo.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti. Od roku 2016 pôsobíme aj na realitnom trhu.
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou tvrdo pracovať a prijať nové výzvy, ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku, pri budovaní finančných centier pre profesionálne a predovšetkým nezávislé finančné poradenstvo.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 562060
Dátum zverejnenia: 8.7.2020
2020-07-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac