Back Office - referent pre správu klientov

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.09.2017 resp. 1.10.2017
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
-

Informácie o výberovom konaní

Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3163057  Dátum zverejnenia: 17.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka