Manažér finančného a realitného centra/ Oblastný riaditeľ

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, okres Malacky, okres Pezinok, okres Banská Bystrica, okres Banská Štiavnica, okres Zvolen, okres Žiar nad Hronom, okres Bánovce nad Bebravou, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Považská Bystrica, okres Prievidza, okres Trenčín, okres Dunajská Streda, okres Galanta, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Senica, okres Skalica, okres Trnava, okres Nitra, okres Nové Zámky, okres Šaľa, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
16.08.2017 alebo dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
Nadštandardné finančné ohodnotenie v závislosti priamo od výsledkov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• po základnom teoretickom a praktickom zaškolení v povolaní profesionálneho správcu majetku vybudovať poradenský tím 8-12 poradcov

• S touto úlohou sú spojené:
- vyhľadávanie a výber vhodných členov poradenského tímu
- osobné zapracovanie a tréning nových poradcov na úroveň profesionálnych správcov privátnych financií
- trvalé vedenie tímu zamerané na dosahovanie obchodných cieľov a kvalitného servisu pre klientov
- neustále zvyšovanie vlastnej kvalifikácie vo vedení ľudí a kvalifikácie členov tímu v obchodnej a odbornej oblasti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v perspektívnej a rastúcej oblasti komplexného finančného plánovania pre privátnych klientov
• Priemerná výška odmeny 2.500 - 3.000 Euro (po úvodnom zapracovaní) v závislosti od výsledkov
• Možnosť ovplyvniť vlastné ohodnotenie cez dosiahnutie merateľných výsledkov
• Možnosť profesionálneho a kariérneho rastu podľa vopred definovaných podmienok a kritérií
• Zapracovanie v súčinnosti s profesionálnym vedením skúsených manažérov v oblasti komunikácie a finančného plánovania
• Neustále zvyšovanie kvalifikácie v obchodnej a odbornej oblasti ako aj so zameraním na leadership tímu

Informácie o výberovom konaní

Obchodná prax a prax vo vedení tímu výhodou (1-2 roky)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• obchodná prax v minulosti výhodou
• uprednostníme kandidátov s VŠ vzdelaním
• výborné komunikačné schopnosti
• záujem o oblasť privátneho bankovníctva a finančného plánovania
• samostatnosť, cieľavedomosť a morálna integrita
• orientácia na prácu s tímom a schopnosť viesť a motivovať členov tímu
pozícia je určená hlavne pre obchodníkov alebo obchodných manažérov, s ambíciou vzdelávania v oblasti finančného manažmentu
a s cieľom dosiahnutia nadštandardného finančného ohodnotenia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3140053  Dátum zverejnenia: 23.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nadštandardné finančné ohodnotenie v závislosti priamo od výsledkov.