Back Office - referent pre správu klientov

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
16.08.2017 resp. dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní doplnená motivačná pohyblivá zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
-

Informácie o výberovom konaní

Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.

Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.

Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.

Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3132791  Dátum zverejnenia: 15.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní doplnená motivačná pohyblivá zložka