Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Realitný špecialista
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec, okres Banská Bystrica, okres Zvolen, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Považská Bystrica, okres Trenčín, okres Dunajská Streda, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Senica, okres Skalica, okres Trnava, okres Levice, okres Šaľa, Bratislava
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec, okres Banská Bystrica, okres Zvolen, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Považská Bystrica, okres Trenčín, okres Dunajská Streda, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Senica, okres Skalica, okres Trnava, okres Levice, okres Šaľa, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.3.2017 resp. dohodou aj skôr
15.3.2017 resp. dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
Výhodné a motivačné finančné hodnotenie vzhľadom na dosahované výsledky (po zapracovaní priemerne 1.500 - 2.000 €)
Výhodné a motivačné finančné hodnotenie vzhľadom na dosahované výsledky (po zapracovaní priemerne 1.500 - 2.000 €)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V tíme, ktorý zabezpečuje komplexnú starostlivosť o klientov, bude spolupracovať s ostatnými konzultantmi a zastrešovať realitné služby pre stálych a nových klientov:
- mapuje trh nehnuteľností a vyhľadáva exkluzívnych partnerov pri kúpe alebo predaji nehnuteľností
- spolupracuje s finančnými špecialistami pri výbere, predaji alebo prenájme nehnuteľností pre stálych klientov
- v spolupráci s back office organizačne zabezpečuje služby klientom - ocenenie, prípravu nehnuteľnosti, audit nehnuteľnosti, certifikáty, právne a finančné služby
- zabezpečuje inzerciu, cielené ponuky pri predaji, prenájme nehnuteľností, vykonáva obhliadky, zabezpečuje kompletný servis pre klientov
- spolupracuje s realitnými kanceláriami pre pokrytie požiadaviek klientov
- pre stálych a aj nových klientov - predávajúcich, kupujúcich, nájomníkov, sprostredkuje finančné plánovanie - za účelom zabezpečenia istoty realizovaného obchodu.
Možnosť pôsobenia ako realitný a zároveň finančný špecialista
Na základe výsledkov možnosť postupu na manažérsku pozíciu a riadenie tímu realitných špecialistov
- mapuje trh nehnuteľností a vyhľadáva exkluzívnych partnerov pri kúpe alebo predaji nehnuteľností
- spolupracuje s finančnými špecialistami pri výbere, predaji alebo prenájme nehnuteľností pre stálych klientov
- v spolupráci s back office organizačne zabezpečuje služby klientom - ocenenie, prípravu nehnuteľnosti, audit nehnuteľnosti, certifikáty, právne a finančné služby
- zabezpečuje inzerciu, cielené ponuky pri predaji, prenájme nehnuteľností, vykonáva obhliadky, zabezpečuje kompletný servis pre klientov
- spolupracuje s realitnými kanceláriami pre pokrytie požiadaviek klientov
- pre stálych a aj nových klientov - predávajúcich, kupujúcich, nájomníkov, sprostredkuje finančné plánovanie - za účelom zabezpečenia istoty realizovaného obchodu.
Možnosť pôsobenia ako realitný a zároveň finančný špecialista
Na základe výsledkov možnosť postupu na manažérsku pozíciu a riadenie tímu realitných špecialistov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v perspektívnej a rastúcej oblasti komplexného finančného plánovania a realitných služieb pre privátnych klientov
• Priemerná výška odmeny 1.500 - 2.000 Euro (po úvodnom zapracovaní) v závislosti od výsledkov
• Nezávislosť z pohľadu retailového aj firemného poradenstva
• Možnosť ovplyvniť vlastné ohodnotenie cez dosiahnutie merateľných výsledkov
• Možnosť profesionálneho a kariérneho rastu podľa vopred definovaných podmienok a kritérií
• Zapracovanie v súčinnosti s profesionálnym vedením skúsených manažérov v oblasti komunikácie, finančného plánovania a realitných služieb
• Neustále zvyšovanie kvalifikácie v obchodnej a odbornej oblasti
• Priemerná výška odmeny 1.500 - 2.000 Euro (po úvodnom zapracovaní) v závislosti od výsledkov
• Nezávislosť z pohľadu retailového aj firemného poradenstva
• Možnosť ovplyvniť vlastné ohodnotenie cez dosiahnutie merateľných výsledkov
• Možnosť profesionálneho a kariérneho rastu podľa vopred definovaných podmienok a kritérií
• Zapracovanie v súčinnosti s profesionálnym vedením skúsených manažérov v oblasti komunikácie, finančného plánovania a realitných služieb
• Neustále zvyšovanie kvalifikácie v obchodnej a odbornej oblasti
Informácie o výberovom konaní
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• obchodná prax v minulosti vítaná
• min. úplné stredné vzdelanie
• výborné komunikačné schopnosti
• záujem o oblasť realít, privátneho bankovníctva a finančného plánovania
• samostatnosť, cieľavedomosť a morálna integrita
• min. úplné stredné vzdelanie
• výborné komunikačné schopnosti
• záujem o oblasť realít, privátneho bankovníctva a finančného plánovania
• samostatnosť, cieľavedomosť a morálna integrita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2930782
Dátum zverejnenia: 14.2.2017
2017-02-14
lokalita: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, okres Malacky, okres Pezinok, okres Senec, okres Banská Bystrica, okres Zvolen, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Považská Bystrica, okres Trenčín, okres Dunajská Streda, okres Hlohovec, okres Piešťany, okres Senica, okres Skalica, okres Trnava, okres Levice, okres Šaľa, Bratislava Pozícia: Hypotekárny špecialista, Konzultant, Obchodný referent, Odborný predajca, Realitný maklér Spoločnosť: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Výhodné a motivačné finančné hodnotenie vzhľadom na dosahované výsledky (po zapracovaní priemerne 1.500 - 2.000 €)