Odborný asistent regionálneho riaditeľa

Broker Consulting, a. s.

Miesto práce
Mostná 21, Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.3.2016 alebo dohodou aj skôr
Mzdové podmienky (brutto)
350 EUR/mesiac, pohyblivá zložka závislá od výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov pre klientov
- zabezpečuje plánovanie termínov regionálneho riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- komunikuje s klientmi za účelom riešenia čiastočných krokov v procese plánovania
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov
- podieľa sa na obchodnej činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- atraktívne pracovné podmienky

Informácie o výberovom konaní

Zasielajte svoj životopis s motivačným listom na adresu [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 19 rokmi úspešného pôsobenia na trhu komplexného finančného plánovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat narástol o vyše 25% za posledné roky).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2430646  Dátum zverejnenia: 10.2.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 350 EUR/mesiac, pohyblivá zložka závislá od výkonu