Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent, -ka manažéra obchodu
Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Krásno nad Kysucou, okr. Čadca, okres Čadca
Krásno nad Kysucou, okr. Čadca, okres Čadca
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.11.2014
01.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
400 - 700 EUR/mesiac
400 - 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pomoc manažérovi obchodu
Spracovávanie ponúk pre klientov
Komunikácia s klientmi
Vedenie administratívy
Spracovávanie ponúk pre klientov
Komunikácia s klientmi
Vedenie administratívy
Zamestnanecké výhody, benefity
- 1/2 ročné odmeny
- príspevok na dovolenku
- príspevok na oblečenie
- príspevok na dovolenku
- príspevok na oblečenie
Informácie o výberovom konaní
Naša spoločnosť hľadá asistentku, asistenta do našej novej obchodnej kancelárie v Krásne nad Kysucou . Asistentka bude nápomocná obchodnému manažérovi, zodpovedná za chod kancelárie, viesť obchodnú agendu, a zastrešovať komunikáciu s obchodnými partnermi atď . Miesto výkonu práce bude Krásno nad KYsucou . Uchádzači prosím posielajte svoj životopis a motivačný list na mailovú adresu [email protected] alebo na [email protected] .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonomika,služby
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
-samostatnosť
- pracovné nasadenie
- časová flexibilita
- učenlivosť
- čítanie kníh
- komunikatívnosť
-samostatnosť
- pracovné nasadenie
- časová flexibilita
- učenlivosť
- čítanie kníh
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 16 rokmi úspešného pôsobenia na trhu komplexného finančného sprostredkovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat rastie každoročne o viac ako 25%).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat rastie každoročne o viac ako 25%).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.
ID: 1868248
Dátum zverejnenia: 15.9.2014
2014-09-15
lokalita: okres Čadca Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Broker Consulting, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 400 - 700 EUR/mesiac