Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný manažér riadiaceho orgánu PS INTERACT III
Bratislavský samosprávny kraj
Miesto práce
Sabinovská 16, 820 05 Bratislava 25, Bratislava
Sabinovská 16, 820 05 Bratislava 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september 2017
september 2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zodpovednosť za sledovanie stavu čerpania finančných prostriedkov riadiaceho orgánu (prijímateľ)
• zodpovednosť za kontrolu predložených žiadostí o platbu zodpovednosť za prípravu, evidenciu, kontrolu a operatívny obeh účtovných dokladov pred úhradou
• zabezpečuje archiváciu účtovných dokladov a dokumentov k žiadostiam o platbu;
• zodpovednosť za vedenie účtovníctva RO v spolupráci s odborom financií;
• spolupracovanie na vypracovaní Výročných správ o vykonávaní programu, priebežného a usmerňujúceho hodnotenia a Záverečnej správy o vykonávaní programu a zodpovedá za predloženie podkladov do uvedených dokumentov za oblasť svojej pôsobnosti
• spolupracovanie na príprave podkladov pre následné hodnotenie programu
spracovanie finančných analýz, odhadov
• planning, budgeting a forecasting programu
• administratívne činnosti odboru
• komunikácia a spolupráca so zahraničnými partnermi
• zodpovednosť za kontrolu predložených žiadostí o platbu zodpovednosť za prípravu, evidenciu, kontrolu a operatívny obeh účtovných dokladov pred úhradou
• zabezpečuje archiváciu účtovných dokladov a dokumentov k žiadostiam o platbu;
• zodpovednosť za vedenie účtovníctva RO v spolupráci s odborom financií;
• spolupracovanie na vypracovaní Výročných správ o vykonávaní programu, priebežného a usmerňujúceho hodnotenia a Záverečnej správy o vykonávaní programu a zodpovedá za predloženie podkladov do uvedených dokumentov za oblasť svojej pôsobnosti
• spolupracovanie na príprave podkladov pre následné hodnotenie programu
spracovanie finančných analýz, odhadov
• planning, budgeting a forecasting programu
• administratívne činnosti odboru
• komunikácia a spolupráca so zahraničnými partnermi
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zamestnanie v regionálnej samospráve
- práca v mladom a energickom kolektíve
- program vzdelávania podporujúci zvyšovanie kvalifikácie v odbore a odborný rast
- práca v mladom a energickom kolektíve
- program vzdelávania podporujúci zvyšovanie kvalifikácie v odbore a odborný rast
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
- komplexný prehľad v problematike Európskych štrukturálnych a investičných fondov a Európskej územnej spolupráce/Interreg
Požadovaná prax
- min. 2 roky v problematike európskych štrukturálnych a investičných fondov
Vašu žiadosť/motivačný list a životopis prosím zašlite na adresu: [email protected] do 30.06.2017 do 12:00.
Pokiaľ vyhovujete profilu hľadanej pozície, budeme Vás kontaktovať telefonicky a pozveme Vás na osobné stretnutie.
Kontaktná osoba
Ing. Janka Jelemenská, PhD., 02/48264235, [email protected].
Druh pracovného pomeru: na dobu určitú 1 rok s možným predĺžením na dobu neurčitú
- komplexný prehľad v problematike Európskych štrukturálnych a investičných fondov a Európskej územnej spolupráce/Interreg
Požadovaná prax
- min. 2 roky v problematike európskych štrukturálnych a investičných fondov
Vašu žiadosť/motivačný list a životopis prosím zašlite na adresu: [email protected] do 30.06.2017 do 12:00.
Pokiaľ vyhovujete profilu hľadanej pozície, budeme Vás kontaktovať telefonicky a pozveme Vás na osobné stretnutie.
Kontaktná osoba
Ing. Janka Jelemenská, PhD., 02/48264235, [email protected].
Druh pracovného pomeru: na dobu určitú 1 rok s možným predĺžením na dobu neurčitú
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti
- pozitívny vzťah k číslam
- zmysel pre detail
- odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať v kolektíve,
- ochota cestovať.
- pozitívny vzťah k číslam
- zmysel pre detail
- odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať v kolektíve,
- ochota cestovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bratislavský samosprávny kraj - verejná správa
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3085414
Dátum zverejnenia: 30.5.2017
2017-05-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný manažér Spoločnosť: Bratislavský samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou