Riaditeľ sekcie informačných technológií

Bratislavské centrum služieb

Miesto práce
Suché mýto 1, Bratislava, Slowakei (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 EUR/mesiacKonečná výška platu úspešného uchádzača bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe úspešného kandidáta v súlade so zák. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budovanie a rozvoj organizácie z pohľadu nastavenia IT architektúry pre postupný nábeh jednotlivých zdieľaných služieb pre zákazníkov/mestské organizácie, a to najmä:

  • Tvorba dizajnu a metodiky služieb, ako aj nastavenie procesných rámcov pre cca 40 zákazníckych organizácií z pohľadu nastavenia celkovej architektúry a rozvoja sieťovej a serverovej infraštruktúry
  • Tvorba a nastavenie procesných definícií pre komplexný model poskytovania zdieľaných služieb organizáciám, vrátane prípravy a dohľadu nad dodržiavaním SLA pre jednotlivé služby, s dôrazom na optimalizáciu IT procesov v mestských organizáciách
  • Spolupráca s odbornými útvarmi Magistrátu pri strategickej harmonizácii všetkých nastavovaných IT procesov naprieč zdieľanými službami
  • Výber a obstaranie informačných systémov a riešení, kľúčových pre fungovanie mestských zdieľaných služieb z pohľadu predkladania a riešenia zákazníckych požiadaviek z mestských organizácií
  • Vedenie rokovaní a uzatváranie zmlúv s partnermi a dodávateľmi IS
  • Poskytovanie technického servisu, podpory a poradenstva interným užívateľom IS, vrátane užívateľov zákazníckych organizácií, napr. pri procese testovania nového SW riešenia
  • Zabezpečenie opatrení súvisiacich s informačnou a fyzickou bezpečnosťou technického a programového vybavenia IS, vrátane vedenia príslušnej agendy
  • Zodpovednosť za release management a za nasadzovanie aplikácií (interne vyvíjaných/externe dodaných) do nastavenej infraštruktúry
  • Monitoring a odstraňovanie všetkých aplikačných chýb a nedostatkov, ktoré môžu mať vplyv na úroveň kvality poskytovaných (IT) služieb
  • Zabezpečenie vývoja a správy cloudových služieb a to v súlade s aktuálnym výnosom o štandardoch IT VS v oblasti architektúry cloudových riešení
  • Spolupráca na príprave a aktualizácií interných predpisov organizácie, ako aj zákazníckych organizácií v rozsahu svojej pôsobnosti
  • Organizačná a personálna príprava organizácie, napr. definovanie rolí, zručností a vedenie výberového procesu celého IT support tímu
  • Rozbehnutie prvých zdieľaných IT služieb u jednotlivých zákazníkov formou pilotnej prevádzky zdieľaných služieb
  • Zodpovednosť za roll-out komplexných služieb pre všetky mestské organizácie, ako aj zabezpečenie súladu poskytovaných služieb so všeobecne záväznými právnymi predpismi z oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti, až do predpokladaného počtu 8 okruhov servisných služieb

Riadenie sekcie informačných technológií Bratislavského centra služieb, organizovanie práce a zodpovednosť za činnosti a výsledky sekcie s dôrazom na:

  • Vysokú zákaznícku spokojnosť a dobrý manažment zákazníkov a procesných partnerov
  • Optimalizáciu poskytovaných služieb s cieľom zvýšenia efektivity, produktivity a kvality
  • Synergie poskytovania služieb medzi viacerými zákazníkmi
  • Vybudovanie zákaznícky orientovanej kultúry zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 37,5 - hodinový pracovný čas
  • Týždeň dovolenky nad rámec zákona
  • 2 dni voľna na regeneráciu
  • Možná práca z domu – hybrid
  • 2% príspevok do DDS
  • Skvelý kolektív, široké spektrum informácií
  • Profesionálny rozvoj

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
• Žiadosť o zaradenie do výberového konania / motivačný list
• Životopis
• Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
• Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore Informačné technológie, prípadne v príbuznom odbore
  • Znalosť problematiky IT VS, ako aj preukázateľné znalosti o prevádzke aarchitektúre informačnejinfraštruktúry a softvérovej platformy
  • Silný leadership a minimálne 5 rokov praxe vo vedení ľudí vrýchlo rastúcej organizácii sobmedzenými zdrojmi
  • Vysoká zákaznícka orientácia askúsenosť s manažmentom zákazníkov
  • Strategické a koncepčné myslenie
  • Výborné komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti
  • Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail
  • Bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bratislavské centrum služieb je organizácia, ktorej cieľom je pomôcť hlavnému mestu efektívne a transparentne využívať prostriedky v oblastiach ako IT, verejné obstarávanie, účtovníctvo, marketing, právne, HR a iné služby. Našimi klientmi sú mestské podniky, ktoré si doposiaľ tieto činnosti zabezpečovali na vlastnú päsť.

Centrum zdieľaných služieb je osvedčený koncept, ktorý funguje v mnohých európskych krajinách a ty môžeš byť jeho súčasťou. Pridaj sa do tímu odborníkov a pomôž nám posunúť Bratislavu na úroveň európskych metropol.
ID: 4792887  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac