Logo Bratislavské centrum služieb

IT špecialista pre M365/Azure

Bratislavské centrum služieb

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacKonečná výška platu úspešného uchádzača bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe úspešného kandidáta v súlade so zák. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš robiť IT-čkára v Bratislave? Poď robiť IT-čkára pre Bratislavu!
Staň sa členom novovznikajúceho tímu, ktorý chce priniesť zmenu k lepšiemu.

Ako bude vyzerať tvoja práca?

• Prevezmeš rolu technologického garanta pre oblasť podpory a správy prostredia M365/Azure v tíme pre poskytovanie zdieľaných IT služieb.
• Podporuješ a spravuješ pokročilé služby M365 vrátane správy mobilných zariadení, identít, prístupov a údajov.
• Definuješ požiadavky strategického plánovania organizácie pre oblasť M365/Azure v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi, internými smernicami organizácie a stratégiou Magistrátu hl. mesta Bratislavy.
• Spolupracuješ pri návrhu bezpečnostných politík, ktoré následne v rámci platformy M365/Azure aj implementuješ.
• Spolupracuješ pri digitalizácii business procesov pomocou aplikácií MS Teams, Sharepoint online a ďalších prvkov platformy M365.
• Podporuješ a spravuješ hybridnú konfiguráciu Active Directory a Azure Active Directory (MS Entra ID), vrátane, ale nie výlučne: Správa účtov, Zásady skupín, DNS, DHCP, Exchange Online.
• Vedieš a vyhodnocuješ proof of concept alebo pilotné skúšobné implementácie.
• Migruješ používateľské prostredie podporovaných organizácií do platformy M365/Azure.
• Navrhuješ a realizuješ integrácie aplikácií tretích strán.
• Poskytuješ súčinnosť pre komplexné implementácie systémov, údržby, opravy, aktualizácie a ďalšie zmenové požiadavky.
• Dokumentuješ štandardy a postupy, tvoríš znalostnú databázu a v prípade potreby poskytuješ pomoc či informácie „mladším“ kolegom za účelom podpory úrovne L1.
• Spravuješ a archivuješ e-maily, verejné priečinky či zdieľané poštové schránky.
• Spravuješ a sleduješ licencie O365.
• Sprostredkuješ technické eskalácie pre incidenty technickej podpory na diagnostiku a riešenie zložitejších incidentov.,
• Spolupracuješ s pracovníkmi partnerov a dodávateľov pri riešení konkrétnych incidentov či iných požiadaviek.
• Spolupracuješ pri tvorbe špecifikácií pre obstaranie IT technológií.

Zamestnanecké výhody, benefity

• flexibilný pracovný čas
• možnosť HO/hybrid
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• dva dni na regeneráciu navyše
• príspevok na stravné, na DDS
• možnosť motivačných odmien
• rôzne teambuildingové aktivity
• vzdelávanie zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
• životopis v slovenskom jazyku

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

Tešíme sa na stretnutie a prajeme veľa šťastia vo výberovom konaní.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

IT služby

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Znalosť Microsoft technológií ako je M365, MS Azure, MS Active Directory/Azure AD (Entra), MS SQL, PowerShell, Intune, Hyper-V - Expert
• Nasadzovanie, riešenie problémov a podpora služieb Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Planner, PowerApps, Power BI a Azure - Expert
• Infraštruktúra, servery, virtualizácia, zálohovanie, skriptovanie (PowerShell a iné) - Pokročilý
• Informačná bezpečnosť - Pokročilý
• Procesná metodika pre riadenie IT služieb (ITIL) - Základy
• Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
• Analytické, strategické a koncepčné myslenie.
• Komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
• Schopnosť písať technickú dokumentáciu.
• Organizovanosť, zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail.
• Schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme.
• Bezúhonnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bratislavské centrum služieb je organizácia, ktorej cieľom je pomôcť hlavnému mestu efektívne a transparentne využívať prostriedky v oblastiach ako IT, verejné obstarávanie, účtovníctvo, marketing, právne, HR a iné služby. Našimi klientmi sú mestské podniky, ktoré si doposiaľ tieto činnosti zabezpečovali na vlastnú päsť.

Centrum zdieľaných služieb je osvedčený koncept, ktorý funguje v mnohých európskych krajinách a ty môžeš byť jeho súčasťou. Pridaj sa do tímu odborníkov a pomôž nám posunúť Bratislavu na úroveň európskych metropol.

Kontakt

Kontaktná osoba: Tatiana Kyselová
E-mail: poslať životopis
ID: 4708323  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac