Office manager/ka

Branding, s.r.o.

Miesto práce
Šulekova 70, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Front office – starostlivosť o návštevy spoločnosti
• Spracovanie pošty (selekcia, evidencia, archivácia, poštový styk)
• Komplexná organizácia chodu office - nákup, logistika, bezpečnosť, súčinnosť so správcom budovy, archivácia a pod.
• Administrácia a archivácia zmluvnej dokumentácie spoločnosti (vybraní dodávatelia a odberatelia, spolupracovníci atď.)
• Participácia a výpomoc pri príprave podkladov pre účtovníctvo
• Agenda pokladne (v súčinnosti s ekonómkou spoločnosti) a služobných ciest
• Marketingová podpora – administrácia a starostlivosť o webstránku, starostlivosť o kontá na sociálnych sieťach, príprava prezentácií, PR, podpora pri zákazníckych eventoch a kampaniach a pod.
• Správa vozového parku (poistenie, opravy, údržba a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Prácu v príjemnom prostredí úspešnej a stabilnej spoločnosti
• Možnosť kariérne sa rozvíjať v strednodobom horizonte (oblasť marketingovej komunikácie)
• Akekvátne finančné ohodnotenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 1 ročná pracovná skúsenosť na recepcii veľkou výhodou
- Príjemné a profesionálne vystupovanie
- Komunikačné a prezentačné zručnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proklientský prístup
- Perfektné organizačné schopnosti
- Užívateľská znalosť MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

- plánovanie a nákup médií,
- komunikačná stratégia a mediálne poradenstvo,
- analýzy trhu, konkurencie a médií,
- špecializované projekty

www.branding.wecan.net
www.wecan.net

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 2648342  Dátum zverejnenia: 15.7.2016