Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/ka
Branding, s.r.o.
Miesto práce
Šulekova 70, Bratislava
Šulekova 70, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Front office – starostlivosť o návštevy spoločnosti
• Spracovanie pošty (selekcia, evidencia, archivácia, poštový styk)
• Komplexná organizácia chodu office - nákup, logistika, bezpečnosť, súčinnosť so správcom budovy, archivácia a pod.
• Administrácia a archivácia zmluvnej dokumentácie spoločnosti (vybraní dodávatelia a odberatelia, spolupracovníci atď.)
• Participácia a výpomoc pri príprave podkladov pre účtovníctvo
• Agenda pokladne (v súčinnosti s ekonómkou spoločnosti) a služobných ciest
• Marketingová podpora – administrácia a starostlivosť o webstránku, starostlivosť o kontá na sociálnych sieťach, príprava prezentácií, PR, podpora pri zákazníckych eventoch a kampaniach a pod.
• Správa vozového parku (poistenie, opravy, údržba a pod.)
• Spracovanie pošty (selekcia, evidencia, archivácia, poštový styk)
• Komplexná organizácia chodu office - nákup, logistika, bezpečnosť, súčinnosť so správcom budovy, archivácia a pod.
• Administrácia a archivácia zmluvnej dokumentácie spoločnosti (vybraní dodávatelia a odberatelia, spolupracovníci atď.)
• Participácia a výpomoc pri príprave podkladov pre účtovníctvo
• Agenda pokladne (v súčinnosti s ekonómkou spoločnosti) a služobných ciest
• Marketingová podpora – administrácia a starostlivosť o webstránku, starostlivosť o kontá na sociálnych sieťach, príprava prezentácií, PR, podpora pri zákazníckych eventoch a kampaniach a pod.
• Správa vozového parku (poistenie, opravy, údržba a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prácu v príjemnom prostredí úspešnej a stabilnej spoločnosti
• Možnosť kariérne sa rozvíjať v strednodobom horizonte (oblasť marketingovej komunikácie)
• Akekvátne finančné ohodnotenie
• Možnosť kariérne sa rozvíjať v strednodobom horizonte (oblasť marketingovej komunikácie)
• Akekvátne finančné ohodnotenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 1 ročná pracovná skúsenosť na recepcii veľkou výhodou
- Príjemné a profesionálne vystupovanie
- Komunikačné a prezentačné zručnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proklientský prístup
- Perfektné organizačné schopnosti
- Užívateľská znalosť MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
- Príjemné a profesionálne vystupovanie
- Komunikačné a prezentačné zručnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proklientský prístup
- Perfektné organizačné schopnosti
- Užívateľská znalosť MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
- plánovanie a nákup médií,
- komunikačná stratégia a mediálne poradenstvo,
- analýzy trhu, konkurencie a médií,
- špecializované projekty
www.branding.wecan.net
www.wecan.net
- komunikačná stratégia a mediálne poradenstvo,
- analýzy trhu, konkurencie a médií,
- špecializované projekty
www.branding.wecan.net
www.wecan.net
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 2648342
Dátum zverejnenia: 15.7.2016
2016-07-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Recepčná Spoločnosť: Branding, s.r.o.