Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonný Manager - podpora Managing Directora
BOTTICELLI, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava Kramáre, Bratislava
Bratislava Kramáre, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň
- Práca s PC na vysokej úrovni - tabuľky, grafy, prezentácie... Microsoft Excel, Microsoft Word, Internet (e-mail, www), Microsoft Outlook
- Administratívna podpora Managing Directora
- Kontaktovanie klientov
- Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a interných porád
- Zhotovovanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní,
- Evidencia obchodnej agendy,
- Príprava marketingových plánov a akcií,
- Tvorba komunikačných stratégií a ich preklad z/do anglického jazyka,
- Vyjednávanie podmienok u dodávateľov,
- Účasť na marketingových akciách,
- Tvorba týždenných a mesačných reportov, prehľadov činnosti zamestnancov, štatistiky,výkazy
- Udržovanie a doplňovanie firemnej evidencie, spracovávanie elektronickej pošty,
- Organizácia a realizácia project managementu,
- Vyhľadávanie rôznych informácií na internete,
- Získavanie a vyhľadávanie informácií o klientoch a ich produktoch alebo o poskytovaných službách z rôznych zdrojov,
- Starostlivosť o archív médií
- Ovládanie pravopisu SJ- písanie textov, podkladov, maily, návrhy zmlúv atď.
- Znalosti aj v ekonomike - spolupráca s ekonomickým oddelením
- Ovládanie obchodnej korešpondencie
- Nutnosť vodičského preukazu - dobre orientačné a vodičské schopnosti, aktívny vodič
- Práca s PC na vysokej úrovni - tabuľky, grafy, prezentácie... Microsoft Excel, Microsoft Word, Internet (e-mail, www), Microsoft Outlook
- Administratívna podpora Managing Directora
- Kontaktovanie klientov
- Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a interných porád
- Zhotovovanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní,
- Evidencia obchodnej agendy,
- Príprava marketingových plánov a akcií,
- Tvorba komunikačných stratégií a ich preklad z/do anglického jazyka,
- Vyjednávanie podmienok u dodávateľov,
- Účasť na marketingových akciách,
- Tvorba týždenných a mesačných reportov, prehľadov činnosti zamestnancov, štatistiky,výkazy
- Udržovanie a doplňovanie firemnej evidencie, spracovávanie elektronickej pošty,
- Organizácia a realizácia project managementu,
- Vyhľadávanie rôznych informácií na internete,
- Získavanie a vyhľadávanie informácií o klientoch a ich produktoch alebo o poskytovaných službách z rôznych zdrojov,
- Starostlivosť o archív médií
- Ovládanie pravopisu SJ- písanie textov, podkladov, maily, návrhy zmlúv atď.
- Znalosti aj v ekonomike - spolupráca s ekonomickým oddelením
- Ovládanie obchodnej korešpondencie
- Nutnosť vodičského preukazu - dobre orientačné a vodičské schopnosti, aktívny vodič
Informácie o výberovom konaní
Životopisy zasielajte na e-mailovú adresu: [email protected] Kontaktovaní budú iba uchádzači, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Public Relations
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme
- Aktívny vodič, VP skupina B
- Výborný písomný prejav, dobré štylistické schopnosti
- Znalosť mediálneho trhu v SR
- Vyjednávacie schopnosti
- Technické zručnosti
• Pohotové plnenie zadaných úloh
- Aktívny vodič, VP skupina B
- Výborný písomný prejav, dobré štylistické schopnosti
- Znalosť mediálneho trhu v SR
- Vyjednávacie schopnosti
- Technické zručnosti
• Pohotové plnenie zadaných úloh
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
POMÁHAME FIRMÁM RÁSŤ.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1928246
Dátum zverejnenia: 13.11.2014
2014-11-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Account executive, Asistent, Brand manager, Marketingový manažér, Procesný manažér Spoločnosť: BOTTICELLI, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou