Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager/ka
BOTTICELLI, s.r.o.
Miesto práce
Vlárska 46, 831 01 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Vlárska 46, 831 01 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
12.05.2014
12.05.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň:
Hľadáme do menšej firmy Office managera.
• Administratívna podpora firmy, komunikácia s klientmi vo firme, obsluha telefónnej ústredne.
• Zodpovednosť za proces prijímania nových zamestnancov, zoznámenie nových zamestnancov s
pracovnou náplňou a základnými praktickými informáciami.
• Starostlivosť o budovu – riešenie havarijných situácií, závad, nedostatkov, starostlivosť
o vozový park, sklad.
• Komunikácia s inštitúciami, úradmi, poisťovňami, obchodnými partnermi, dodávateľmi.
• Informácie o pohybe všetkých zamestnancov počas pracovnej doby.
• Prijímanie, odosielanie a triedenie pošty.
• Pracovná doba je od 8:00-18:00 hod., okrem víkendov a sviatkov.
Hľadáme do menšej firmy Office managera.
• Administratívna podpora firmy, komunikácia s klientmi vo firme, obsluha telefónnej ústredne.
• Zodpovednosť za proces prijímania nových zamestnancov, zoznámenie nových zamestnancov s
pracovnou náplňou a základnými praktickými informáciami.
• Starostlivosť o budovu – riešenie havarijných situácií, závad, nedostatkov, starostlivosť
o vozový park, sklad.
• Komunikácia s inštitúciami, úradmi, poisťovňami, obchodnými partnermi, dodávateľmi.
• Informácie o pohybe všetkých zamestnancov počas pracovnej doby.
• Prijímanie, odosielanie a triedenie pošty.
• Pracovná doba je od 8:00-18:00 hod., okrem víkendov a sviatkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• Príjemné prostredie a prácu v mladom dynamickom kolektíve
• Mobilný telefón
• Príjemné prostredie a prácu v mladom dynamickom kolektíve
• Mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
Životopisy, prosím, zasielajte e-mailom. Kontaktovaní budú tí uchádzači, ktorých pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• 1-2 roky praxe na podobnej pozícií, skúsenosti s vedením administratívnej agendy v prostredí veľkej spoločnosti.
• Uvítame komunikatívnu osobu s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorá je samostatná, zodpovedná a má organizačné schopnosti.
• Schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilitu a precíznosť.
• Schopnosť operatívne riešiť problémy.
• Orientáciu v základných finančných a ekonomických vzťahoch.
• Aktívny vodič.
Požadované jazykové znalosti:
• anglický alebo nemecký jazyk výhodou
• 1-2 roky praxe na podobnej pozícií, skúsenosti s vedením administratívnej agendy v prostredí veľkej spoločnosti.
• Uvítame komunikatívnu osobu s príjemným a profesionálnym vystupovaním, ktorá je samostatná, zodpovedná a má organizačné schopnosti.
• Schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilitu a precíznosť.
• Schopnosť operatívne riešiť problémy.
• Orientáciu v základných finančných a ekonomických vzťahoch.
• Aktívny vodič.
Požadované jazykové znalosti:
• anglický alebo nemecký jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
POMÁHAME FIRMÁM RÁSŤ.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Ponúkame klientom riešenie vždy v rámci a v kontexte komplexnej marketingovej komunikácie. Sme priekopníci, ideme vždy vlastnou cestou, ktorá je pre klienta v danú chvíľu tá správna a prináša výsledok.
Vznikli sme v roku 1993 a výrazne sme ovplyvnili vývoj Public Relations pragmatickým prístupom zameraným na efektivitu s jasnou garanciou výsledku. Sme kreatívni a využívame nové možnosti komunikácie. Nemáme radi frázy a bezhlavé módne trendy, na prvom mieste v našej práci stále stojí starý dobrý rozum.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1714487
Dátum zverejnenia: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Vlárska 46, 831 01 Bratislava, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Office manager, Personalista, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: BOTTICELLI, s.r.o.