Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Skrátený úväzok 5 hod Part time - referentka oddelenia nákupu a fakturácie
BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Miesto práce
Šustekova 18, Bratislava
Šustekova 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
18.4.2017 resp. 2.5.2017
18.4.2017 resp. 2.5.2017
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/ mesiac
550 EUR/ mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kompletné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (DATALOCK/HELIOS Spin), spracovanie objednávok
Spolupráca s dodávateľmi , objednávanie tovaru, plánovanie zásob
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov ( excelovske tabuľky)
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (DATALOCK/HELIOS Spin), spracovanie objednávok
Spolupráca s dodávateľmi , objednávanie tovaru, plánovanie zásob
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov ( excelovske tabuľky)
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ideálny úväzok pre pozitívne naladenú ženu s menšími deťmi s ambíciou profesionálnej realizácie (začiatok pracovnej doby 7,00 )
Príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy, príjemný kolektív, dobré dopravné spojenie
Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti, osobnostný rast a rozvoj
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim, denne čerstvé ovocie a zelenina, príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :)
V prípade obojstrannej spokojnosti a potreby možnosť predĺženia pracovného úväzku a osobného rozvoja.
Príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy, príjemný kolektív, dobré dopravné spojenie
Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti, osobnostný rast a rozvoj
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim, denne čerstvé ovocie a zelenina, príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :)
V prípade obojstrannej spokojnosti a potreby možnosť predĺženia pracovného úväzku a osobného rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na vaše štrukturované životopisy s FOTOGRAFIOU na uvedenej mailovej adrese: [email protected]
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, iniciatíva, tvorivosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (WORD, EXCEL,PowerPoint)
Praktické skúsenosti vo vedení obchodného rokovania
Vítaný VP skupiny „ B “ a prax.
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (WORD, EXCEL,PowerPoint)
Praktické skúsenosti vo vedení obchodného rokovania
Vítaný VP skupiny „ B “ a prax.
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česko-Slovenská spoločnosť, najväčší výrobca cereálií a trvanlivých pekárskych výrobkov v CE zaoberajúca sa výrobou, dovozom a vývozom potravín pre racionálnu výživu značiek BONAVITA, DOBRÝ ŽIVOT, ACTIVE, KVÁSKOVÝ KNÄCKEBROT, ZAJÍC, DOBRÁ VLÁKNINA, DOBRÁ KAŠE, MOGADOR,
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2687543
Dátum zverejnenia: 30.3.2017
2017-03-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Spoločnosť: BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 550 EUR/ mesiac