Finančný a ekonomický riaditeľ

BOĽOŠ & PARTNERS s.r.o.

Miesto práce
Horná 23, 974 01 Banská Bystrica, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Finančné riadenie spoločnosti s cieľom zabezpečiť komplexnú účtovnú, daňovú, finančnú a majetkovú agendu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou:
- Vypracovávanie ročného finančného plánu, jeho vyhodnocovanie a priebežné korekcie v súlade s obchodným plánom a stratégiou spoločnosti
- Príprava a tvorba kvartálnych finančných forecastov a rozpočtov
- Vypracovávanie vnútropodnikových účtovných metód, ich implementácia, kontrola dodržiavania a aktualizácia podľa platných legislatívnych zmien
- Podpora nastavovania LEAN procesov v spoločnosti
- Zodpovednosť za plánovanie, riadenie a kontrolovanie cash flow
- Pravidelné analýzy a porovnanie plánovaných a skutočných nákladov
- Pravidelná kontrola a analýza ekonomických ukazovateľov spoločnosti
- Príprava mesačných, polročných a ročných finančných reportov a analýz pre interné alebo projektové potreby
- Vypracovanie ad hoc prehľadov, reportov, výsledoviek či analýz podľa požiadaviek majiteľov spoločnosti a/alebo klientov
- Prezentácia výsledkov vedeniu spoločnosti alebo klientom
- Spolupráca s bankovými a finančnými inštitúciami, daňovými orgánmi a ostatnými štátnej správy, audítormi
- V dostatočnom časovom predstihu predkladať optimalizáciu daňového priznania a potrebených opatrení
Riadenie účtovného/ekonomického oddelenia v rámci organizačnej štruktúry a/alebo projektu:
- Plánovanie, delegovanie a monitoring úloh
- Vzdelávanie a mentoring juniorov
- Pravidelný konštruktívny feedback a objektívne hodnotenie podriadených v spolupráci s BO divíziou
- Predkladanie návrhov na potrebné školenia, kariérny postup, či prípadné disciplinárne opatrenia
- Priebežné zabezpečenie optimálneho personálneho obsadenia v tíme (schvaľovanie dovoleniek, priepustiek, neplateného voľna, zastupovanie počas PN atď.)
- Riešenie personálnych problémov v tíme v spolupráci s BO divíziou
- Zabezpečenie optimálneho toku informácii v tíme (pravidelné porady)
- Reporting tímového riadenia podľa nastaveného systému
Investičné poradenstvo:
- Poradenstvo partnerom vo finančných otázkach, otázkach rizík
- Posudzovanie investičných zámerov, návratnosti investícií a kontrola realizácie investícií
Vystavovanie DPH a ročnej účtovnej závierky:
- Spracovanie účtovnej závierky, uzatváranie nákladových a výnosových účtov a účtov zisku a stratách, práce s hlavnou knihou, prevod účtu aktív a pasív na konečný účet súvahový
Projektové finančné riadenie:
- Ekonomické riadenie projektov zameraných na kontrolovanie a úsporu nákladov
- Príprava úvodných a následných finančných analýz, prehľadov, reportov a výsledoviek vo všetkých fázach riadenia projektov
- Prezentácia výsledkov vedeniu spoločnosti alebo klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

Profesionálne, no zároveň príjemné pracovné prostredie
Nadštandardné ohodnotenie
Motivujúci odmeňovací systém
Jasne definované možnosti kariérneho rastu
Mladý, dynamický kolektív najtalentovanejších profesionálov v segmente
Stabilitu rastúcej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
Moderný systém vzdelávania

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Počítačové zručnosti: MS Office pokročilý, znalosť účtovného systému KROS (Omega) a Minerva

Odborné skúsenosti: Skúsený finančný analytik, expert v oblasti účtovníctva a daní, controllingu a optimalizácie hospodárenia podniku
Výborná znalosť reportingových nástrojov, lokálnych účtovných a daňových predpisov a legislatívy.
Skúsenosti so zavádzaním zmien v oblasti riadenia nákladov a s implementáciou optimalizačných procesov.
Skúsený alebo perspektívny projektový a tímový manažér.

Osobnostné vlastnosti: Strategické a analytické myslenie, morálne vystupovanie a zmysel pre osobnú zodpovednosť, schopnosť absolútne senzitívne pracovať s citlivými informáciami, inšpirujúci líder a organizačne zdatný manažér.
Samostatný, proaktívny, profesionálna komunikácia a vystupovanie, kreatívny, tímový hráč, lojálny, čestný, flexibilný, cieľavedomý, dynamický, spoľahlivý, precízny, vytrvalý.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária BOĽOŠ & PARTNERS s.r.o. poskytuje komplexné právne služby na slovenskom trhu už viac ako 10 rokov.
Profesionálnym pro-klientským prístupom a komplexnými riešeniami na kľúč rozvíjame našu reputáciu uznávaných špecialistov. Naším cieľom je byť celoštátne najvyhľadávanejším právnym centrom s jedinečným konceptom poskytovania komplexného spektra služieb.
Zdieľame súbor hodnôt a dbáme na firemnú kultúru, ktorá sa odráža v našom prístupe ku klientom, kolegom a spoločnosti.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2079134  Dátum zverejnenia: 13.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou