Administrátor/ka Fondov
Bolder Slovakia s. r. o.
Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Od 1 350 EUR/mesiacMinimálna ponuka pre túto pozíciu je 1350 € mesačne v hrubom pri plnom úväzku. Avšak našim cieľom je spravodlivé odmeňovanie našich zamestnancov, preto môže byť nástupná mzda vyššia, odzrkadľujúc doterajšie skúsenosti a zručnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Administrátora/ku Fondov, ktorý/á sa pridá k našemu tímu a pomôže nám posúvať sa vpred v oblasti financií v medzinárodnej spoločnosti.
Tvoje hlavné zodpovednosti budú zahŕňať:
- Denné spracovanie investícií a neobchodných transakcií, ako aj ďalšie súvisiace účtovné činnosti
- Detailnú kontrolu bankových výpisov účtov a zostatkov
- Oceňovanie portfólií a presný výpočet prírastkov príjmov, výdavkov a poplatkov
- Komunikáciu s bankami, správcami, audítormi, právnikmi, sprostredkovateľmi, investičnými poradcami, investičnými manažérmi a investormi
- Zabezpečenie platieb faktúr, poplatkov, kompenzácií a iných transakcií
- Zverejňovanie čistých hodnôt aktív a prípravu súvisiacich správ
- Všeobecné plnenie úloh týkajúcich sa účtovníctva, administratívy a iných povinností súvisiacich s touto pozíciou
Zamestnanecké výhody, benefity
- U nás sa môžeš tešiť na primerané finančné ohodnotenie zohľadňujúce tvoje skúsenosti, spolu s garantovaným 13. platom.
- U nás budeš mať možnosť osobného a profesionálneho rastu, s príležitosťami na odborný rozvoj v našej spoločnosti a jej dcérskych firmách.
- Naše benefity zahŕňajú aj sick days dvakrát ročne a finančnú podporu v prípade pracovnej neschopnosti, aby si sa mohol/a sústrediť na zdravie a pohodu.
- K dispozícii ti je plne hradené stravné, výber medzi Multisport kartou alebo finančným príspevkom na šport a kultúru, mesačný príspevok na dochádzanie a ovocie a nápoje v kancelárii každý deň.
- Okrem toho ti tiež po zauční ponúkame možnosť príležitostnej práce z domu, aby sme ti umožnili flexibilnejšie pracovné podmienky.
- A aby si sa u nás cítil/a ako súčasť tímu, organizujeme pre našich zamestnancov aj rôzne aktivity a podujatia.
Tak sa neváhaj pripojiť k nášmu kolektívu a napredovať s nami!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií alebo ekvivalentného typu.
- Záujem o finančné trhy a investičný sektor. Predchádzajúce skúsenosti v tejto oblasti sú veľkou výhodou.
- Plynulá znalosť anglického jazyka (ústne aj písomne).
- Výborná znalosť Microsoft Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are an independent global service provider of corporate, funds, governance and private solutions to asset managers, corporations, multinationals, as well as high net-worth individuals.
Bolder is present in 18 countries.