Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná / Front Desk Assistant
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
01.01.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.
Tvojou náplňou práce bude:
• prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
• vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
• starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty
• objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb, ako aj kontrola spotreby a stavu skladu
• prepojovanie telefonických hovorov
• príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
• údržba recepcie
• zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
• facility manažment: komunikácia so správcom, údržbou a SBS budovy
občasné kontroly dodržiavania pravidiel parkovania
Tvojou náplňou práce bude:
• prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
• vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
• starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty
• objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb, ako aj kontrola spotreby a stavu skladu
• prepojovanie telefonických hovorov
• príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
• údržba recepcie
• zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
• facility manažment: komunikácia so správcom, údržbou a SBS budovy
občasné kontroly dodržiavania pravidiel parkovania
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavá a zodpovedná práca
• Zázemie silnej medzinárodnej finančnej skupiny
• Práca v priateľskom tíme
• Motivujúci odmeňovací systém
• Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
• Zvýhodnené finančné produkty pre zamestnancov
• 5 dní dovolenky naviac
• Sick days
• Zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov
• Firemné mimopracovné aktivity.
• Zázemie silnej medzinárodnej finančnej skupiny
• Práca v priateľskom tíme
• Motivujúci odmeňovací systém
• Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
• Zvýhodnené finančné produkty pre zamestnancov
• 5 dní dovolenky naviac
• Sick days
• Zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov
• Firemné mimopracovné aktivity.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA.
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
● ukončené min. stredoškolské vzdelanie
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● veľmi dobrá orientácia v chode spoločnosti Cetelem (pracovník získa v rámci dlhodobého zaškolenia / nutnosť 3-6 mesiacov)
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● výhodou je prax v administratíve a predchádzajúca skúsenosť v prostredí medzinárodnej firmy
● znalosť administratívnych postupov
● proaktivita
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● veľmi dobrá orientácia v chode spoločnosti Cetelem (pracovník získa v rámci dlhodobého zaškolenia / nutnosť 3-6 mesiacov)
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● výhodou je prax v administratíve a predchádzajúca skúsenosť v prostredí medzinárodnej firmy
● znalosť administratívnych postupov
● proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2986305
Dátum zverejnenia: 1.12.2017
2017-12-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou