Recepčná/ý- Front Desk Assistant

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2016
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.

Tvojou náplňou práce bude:

● vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
● starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty v spolupraci s oddelením podateľne
● objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb
● prepojovanie telefonických hovorov
● príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
● zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
● spolupráca s budovou ohľadom facility manažmentu
● prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
● rôzne ad hoc úlohy manažmentu a administratívna podpora

Zamestnanecké výhody, benefity

Môžete sa tešiť na týždeň dovolenky navyše, možnosť využitia produktov našej spoločnosti s výbornými parametrami, možnosť sebarealizácie, na voľné víkendy a sviatky, motivujúce finančné ohodnotenie, komplexné a kvalitné zaškolenie a team ľudí, ktorý máte k dispozícií pri svojej práci.

Informácie o výberovom konaní

Budeme kontaktovať tých uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● ukončené min. stredoškolské vzdelanie
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● schopnosť samostatne pracovať
● proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná značka Cetelem sa objavila na slovenskom trhu v roku 2000, vznikom spoločnosti CETELEM SLOVENSKO a.s. Ako popredná finančná spoločnosť špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov: nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty, poskytla viac ako 1,7 mil. úverov. Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Spoločnosť ako prvá uviedla na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňuje získať pôžičku cez Internet. Okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.

1. júla 2016 došlo k cezhraničnému zlúčeniu spoločnosti CETELEM SLOVENSKO a.s. a jej akcionára BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA. CETELEM SLOVENSKO a.s. sa týmto stal pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike. Pre svoje aktivity naďalej používa obchodnú značku Cetelem.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Karadžičova 2
812 08 Bratislava
http://www.cetelem.sk
ID: 2749280   Dátum zverejnenia: 4.10.2016