Práca na marketingu - Analytik CRM

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Twin City A, Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovedá za správu a riadenie rozvoja CRM systému, data mining nástrojov a reportingu v rámci spoločnosti. Sleduje a navrhuje úpravy v oblasti portfólia klientov, ich segmentácie, riadi selekciu klientov pre prípravu produktových kampaní. Podieľa sa na analytickom pokrytí BTL kampaní a ich pravidelnom vyhodnocovaní. Zodpovedá za sledovanie výkonnosti PTB (Propensity to buy) modelov.
• Správa a riadenie CRM nástrojov
• Rozvoj data miningových nástrojov
• Správa a rozvoj reportingových nástrojov v rámci spoločnosti
• Príprava business analýz a ich interpretácia
• Participácia na retenčných aktivitách spoločnosti a churn modelingu
• Technická podpora marketingových špecialistov a produktových špecialistov
• Sledovanie trendov v CRM a spolupráca na implementácii regionálneho CRM riešenia
• Technická správa marketingových komunikačných kanálov a ich rozvoj
• Tvorba reportingov a prezentácií pre manažment
• Účasť na projektoch so zodpovednosťou za získavanie a analýzu klientskych dát
• Vytváranie vstupov pre internú segmentáciu
• Prediktívne a štatistické modelovanie

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zázemie silnej medzinárodnej finančnej skupiny
- Práca v priateľskom tíme
- Motivujúci odmeňovací systém
- Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
- Zvýhodnené finančné produkty pre zamestnancov
- 5 dní dovolenky naviac
- Možnosť čerpať sick days
- Flexibilná pracovná doba
- Zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov
- Firemné mimopracovné aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočke zahraničnej banky .
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

matematika, štatistika, hospodárska informatika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v oblasti CRM min. 1 rok, skúsenosť vo finančnej inštitúcii výhodou
• pokročilá znalosť SQL, znalosť SPSS, VBA, SAS výhodou
• znalosť tvorby dátových analýz a reportov z dátových skladov
• znalosť marketingového mixu
• analytické myslenie, aktívny a inovatívny prístup k riešeniam úloh
• MS Office pokročilá úroveň
• aktívna znalosť AJ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.

Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 2649016  Dátum zverejnenia: 15.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou