Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor zákazníckej linky v Češtine
Blue Level, s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, Bratislavský kraj
Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
23.03.2015
23.03.2015
Mzdové podmienky (brutto)
4.5 EUR/hodina
4.5 EUR/hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administrátor a operátor infolinky pre vernostný program s komunikáciou v ČEŠTINE! Podmienka - čeština ako materinský jazyk, t.j. spisovná - slovom aj písmom! Doplnkovo občasná komunikácia v angličtine.
Príjem hovorov na infolinke od zákazníkov spoločnosti s predajom PHM, poskytovanie informácií o obsahu vernostného programu, zápis rôznych údajov do obslužného softvéru na PC na základe uskutočnenej komunikácie, spracovanie administratívnej dokumentácie súvisiacej s vernostným programom, aktívne volania zákazníkom za účelom aktualizácie adresných údajov a k objednávkam darčekov za nazbierané body v programe, komunikácia s personálom čerpacích staníc a pod. Pracovná doba 8,00-18,00; resp. možnosť dohody - krátke a dlhé dni.
Príjem hovorov na infolinke od zákazníkov spoločnosti s predajom PHM, poskytovanie informácií o obsahu vernostného programu, zápis rôznych údajov do obslužného softvéru na PC na základe uskutočnenej komunikácie, spracovanie administratívnej dokumentácie súvisiacej s vernostným programom, aktívne volania zákazníkom za účelom aktualizácie adresných údajov a k objednávkam darčekov za nazbierané body v programe, komunikácia s personálom čerpacích staníc a pod. Pracovná doba 8,00-18,00; resp. možnosť dohody - krátke a dlhé dni.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy zasielajte na: [email protected]
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené predpoklady.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, spisovný prejav v češtine,
- práca s počítačom v rozsahu základného balíka MS Office,
- zodpovedný prístup, pracovitosť, dochvíľnosť, samostatnosť,
- skúsenosti s prácou na zákazníckej linke výhodou (nie je však podmienka).
- práca s počítačom v rozsahu základného balíka MS Office,
- zodpovedný prístup, pracovitosť, dochvíľnosť, samostatnosť,
- skúsenosti s prácou na zákazníckej linke výhodou (nie je však podmienka).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Blue Level, s.r.o. pôsobí v oblasti reklamy a marketingu. Poskytuje služby v oblasti direct marketingu a sales promotion.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2033479
Dátum zverejnenia: 20.3.2015
2015-03-20
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Blue Level, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4.5 EUR/hodina