Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník / referent
BL Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Záhradnícka 46, Bratislava
Záhradnícka 46, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac
700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie, administratívne a sekretárske práce
- príjem a triedenie papierovej pošty, príjem a triedenie elektronickej pošty, zapisovanie doručenej a odoslanej pošty do systému
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie
- výkon činností súvisiacich s vymáhaním pohľadávok (tvorba splátkových kalendárov, zapisovanie predvolaniek, ...)
- obstarávanie dokladov z úradov, vedenie pokladne, zodpovednosť za zverenú peňažnú hotovosť a kolky
- evidovanie a archivácia dokumentov
- príjem a triedenie papierovej pošty, príjem a triedenie elektronickej pošty, zapisovanie doručenej a odoslanej pošty do systému
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie
- výkon činností súvisiacich s vymáhaním pohľadávok (tvorba splátkových kalendárov, zapisovanie predvolaniek, ...)
- obstarávanie dokladov z úradov, vedenie pokladne, zodpovednosť za zverenú peňažnú hotovosť a kolky
- evidovanie a archivácia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
- rôzne benefity pre zamestnancov
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Kontaktná osoba: RNDr. Alexandra Cicoňová
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 14.2.2020
Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Váš životopis zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 14.2.2020
Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Váš životopis zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme uchádzačku s potrebnými pracovnými skúsenosťami a vážnym dlhodobejším záujmom o ponúkanú prácu ďalej:
- skúsenosti s prácou v administratíve
- výborne komunikačné a organizačné schopnosti
- dôslednosť a zodpovednosť pri plnení úloh
- kultivované vystupovanie
- prax s právnou agendou veľkou výhodou
- skúsenosti s prácou v administratíve
- výborne komunikačné a organizačné schopnosti
- dôslednosť a zodpovednosť pri plnení úloh
- kultivované vystupovanie
- prax s právnou agendou veľkou výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa vymáhaním pohľadávok, ktorá spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3104076
Dátum zverejnenia: 7.2.2020
2020-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: BL Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac