Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdárka / pomocná účtovníčka
Bizzcom s.r.o.
Miesto práce
Trnavský kraj
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
MZDY A PERSONALISTIKA:
Komplexné vedenie mzdovej agendy (cca 50 zamestnancov)
Komplexné vedenie bežnej personálnej agendy
Spracovanie miezd zamestnancov, vystavovanie a evidencia mzdových listov.
Mesačné spracovanie výkazov pre SP, ZP, DÚ, ÚPSVaR, štatistický úrad.
Spracovanie ročného zúčtovania dane, ročná uzávierka miezd.
Spracovanie prihlásenia a odhlásenia zamestnancov.
Vystavovanie potvrdení pre zamestnancov, zápočtov rokov, potvrdení o zdaniteľnej mzde.
Komunikácia s príslušnými orgánmi.
Udržiavanie dát v internom informačnom systéme.
Spracovanie dochádzky.
Bezpečnostný projekt – správa (komunikácia s externým dodávateľom).
Správa termínov BOZP školení, sledovanie termínov lekárskych prehliadok.
Prístupové práva pre nových zamestnancov.
Aktívna spolupráca pri tvorbe, revízii a implementácii vnútorných predpisov.
Aktívna spolupráca pri implementácii nového informačného systému.
POMOCNÁ ÚČTOVNÍČKA:
Evidencia a účtovanie došlých faktúr (cca 250 mesačne)
Správa procesu schvaľovania došlých faktúr, návrhy na zefektívnenie procesu.
Evidencia a účtovanie bankových výpisov.
Aktualizácia zverenej agendy – denne (pre potreby riadenia cash flow).
V prípade reorganizácie práce na oddelení - ochota prijať správu iných agend.
Aktívna spolupráca pri implementácii nového informačného systému.
Jedná sa o kumulovanú funkciu.
Komplexné vedenie mzdovej agendy (cca 50 zamestnancov)
Komplexné vedenie bežnej personálnej agendy
Spracovanie miezd zamestnancov, vystavovanie a evidencia mzdových listov.
Mesačné spracovanie výkazov pre SP, ZP, DÚ, ÚPSVaR, štatistický úrad.
Spracovanie ročného zúčtovania dane, ročná uzávierka miezd.
Spracovanie prihlásenia a odhlásenia zamestnancov.
Vystavovanie potvrdení pre zamestnancov, zápočtov rokov, potvrdení o zdaniteľnej mzde.
Komunikácia s príslušnými orgánmi.
Udržiavanie dát v internom informačnom systéme.
Spracovanie dochádzky.
Bezpečnostný projekt – správa (komunikácia s externým dodávateľom).
Správa termínov BOZP školení, sledovanie termínov lekárskych prehliadok.
Prístupové práva pre nových zamestnancov.
Aktívna spolupráca pri tvorbe, revízii a implementácii vnútorných predpisov.
Aktívna spolupráca pri implementácii nového informačného systému.
POMOCNÁ ÚČTOVNÍČKA:
Evidencia a účtovanie došlých faktúr (cca 250 mesačne)
Správa procesu schvaľovania došlých faktúr, návrhy na zefektívnenie procesu.
Evidencia a účtovanie bankových výpisov.
Aktualizácia zverenej agendy – denne (pre potreby riadenia cash flow).
V prípade reorganizácie práce na oddelení - ochota prijať správu iných agend.
Aktívna spolupráca pri implementácii nového informačného systému.
Jedná sa o kumulovanú funkciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké benefity
- možnosť odborného rastu
- možnosť odborného rastu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Strojársky priemysel
Strojársky priemysel
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
MZDY A PERSONALISTIKA:
Prax v oblasti vedenia mzdovej agendy a základnej personalistiky min. 3 roky (komplexné samostatné spracovanie agendy)
Výborná znalosť a prehľad v oblasti mzdovej agendy, personalistiky a príslušnej legislatívnej oblasti.
ÚČTOVNÍCTVO:
Prax na pozícii „pomocný účtovník/čka“ min. 1 rok – ideálne v oblastiach: došlé faktúry a bankové výpisy.
Od kandidáta sa vyžaduje vysoká odbornosť v mzdovej problematike, precíznosť, samostatnosť v spracovaní pridelených agiend, spolupráca pri tvorbe a revízii procesov, príjemné vystupovanie, ochota učiť sa nové veci.
Prax v oblasti vedenia mzdovej agendy a základnej personalistiky min. 3 roky (komplexné samostatné spracovanie agendy)
Výborná znalosť a prehľad v oblasti mzdovej agendy, personalistiky a príslušnej legislatívnej oblasti.
ÚČTOVNÍCTVO:
Prax na pozícii „pomocný účtovník/čka“ min. 1 rok – ideálne v oblastiach: došlé faktúry a bankové výpisy.
Od kandidáta sa vyžaduje vysoká odbornosť v mzdovej problematike, precíznosť, samostatnosť v spracovaní pridelených agiend, spolupráca pri tvorbe a revízii procesov, príjemné vystupovanie, ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská spoločnosť , ktorá sa venuje automatizácii a robotike. Vyrábame prototypové linky pre automotive, potravinársky a farmaceutický priemysel.
Pracujeme vo vlastných priestoroch v Bučanoch, v príjemnom rodinnom prostredí. Momentálne máme okolo 70 zamestnancov , sme na trhu 17 rokov.
Pracujeme vo vlastných priestoroch v Bučanoch, v príjemnom rodinnom prostredí. Momentálne máme okolo 70 zamestnancov , sme na trhu 17 rokov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2206720
Dátum zverejnenia: 4.9.2015
2015-09-04
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Mzdový účtovník Spoločnosť: Bizzcom s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody