Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nákupca Junior (administratívna pozícia s anglickým jazykom)
Biometrix, s. r. o.
Miesto práce
Vicenzy, 931 01 Šamorín
Vicenzy, 931 01 Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2018
01.10.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900
900
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Proces objednávania materiálu – vytvorenie objednávky, odoslanie, sledovanie toku objednávok / zásielok, riešenie platby
• Komunikácia a jednanie s dodávateľmi (o cenách, minimálnom množstve, dátume splatnosti, fakturačných / doručovacích adresách )
• Denná dokumentácia ohľadne nákupu a príjmu ( príjemky, kontrola, úprava )
• Komunikácia so skladom a logistikou
• Kontrola nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi
• Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov
• Zabezpečenie efektívneho nákupu materiálov
• Riešenie problémov s dodávateľmi na dennej báze
• Inventarizácia a optimalizácia skladových zásob spotrebného materiálu
• Komunikácia a jednanie s dodávateľmi (o cenách, minimálnom množstve, dátume splatnosti, fakturačných / doručovacích adresách )
• Denná dokumentácia ohľadne nákupu a príjmu ( príjemky, kontrola, úprava )
• Komunikácia so skladom a logistikou
• Kontrola nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi
• Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov
• Zabezpečenie efektívneho nákupu materiálov
• Riešenie problémov s dodávateľmi na dennej báze
• Inventarizácia a optimalizácia skladových zásob spotrebného materiálu
Zamestnanecké výhody, benefity
Pracovný pomer na dobu neurčitú
Výučba anglického jazyka priamo v mieste spoločnosti
Gastrolístky hradené zamestnávateľom
Stabilná práca v priateľskom pracovnom kolektíve
Bezproblémové dochádzanie do miesta výkonu práce
Športové akcie pre zamestnancov
Odmena za zlepšovacie návrhy, ktoré znamenajú prínos pre spoločnosť
Odmena za odporučenie kandidáta
Firemné akcie 2x do roka
Výučba anglického jazyka priamo v mieste spoločnosti
Gastrolístky hradené zamestnávateľom
Stabilná práca v priateľskom pracovnom kolektíve
Bezproblémové dochádzanie do miesta výkonu práce
Športové akcie pre zamestnancov
Odmena za zlepšovacie návrhy, ktoré znamenajú prínos pre spoločnosť
Odmena za odporučenie kandidáta
Firemné akcie 2x do roka
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce je ŠAMORÍN
Znalosti anglického jazyku sú potrebné
Dochvílnosť, precíznosť, zodpovednosť, systémové riešenie, kolektívne správanie
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme.
Znalosti anglického jazyku sú potrebné
Dochvílnosť, precíznosť, zodpovednosť, systémové riešenie, kolektívne správanie
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické alebo technické, chemické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo Vyššie stredné odborné vzdelanie
• Pokročilá znalosť Microsoft Office balíka ( Word, Excel, Outlook )
• Predchádzajúce pracovné skúsenosti min. 1 rok /skúsenosti s nákupom výhodou/
• Komunikatívnosť
• Anglický jazyk - aktívne (ovládanie slovom aj písmom)
• Skúsenosť z oblasti procesu objednávania, tvorby cenových ponúk
Hľadáme tímového hráča s predchádzajúcimi pracovnými skúsenosťami. Človeka, ktorého baví komunikovať, analyzovať a riešiť vzniknuté problémy. Náš nákupca by mal mať dobrý časový manažment, plánovacie zručnosti, proklientskú orientáciu a chuť učiť sa aj nové veci.
• Pokročilá znalosť Microsoft Office balíka ( Word, Excel, Outlook )
• Predchádzajúce pracovné skúsenosti min. 1 rok /skúsenosti s nákupom výhodou/
• Komunikatívnosť
• Anglický jazyk - aktívne (ovládanie slovom aj písmom)
• Skúsenosť z oblasti procesu objednávania, tvorby cenových ponúk
Hľadáme tímového hráča s predchádzajúcimi pracovnými skúsenosťami. Človeka, ktorého baví komunikovať, analyzovať a riešiť vzniknuté problémy. Náš nákupca by mal mať dobrý časový manažment, plánovacie zručnosti, proklientskú orientáciu a chuť učiť sa aj nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BIOMETRIX je členom medzinárodnej skupiny QMD a pôsobí v oblasti zdravotníctva. Je popredným výrobcom a vývojárom jednorázových zdravotníckych pomôcok pre rôzne liečebné postupy, ako je angiografia, chirurgia a intenzívna starostlivosť. Neustálym zlepšovaním svojich produktových línií je spoločnosť schopná poskytovať spoľahlivé riešenia pre lekárov, zdravotné sestry a taktiež aj pre pacientov.
www.qmd.net
www.qmd.net
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2739401
Dátum zverejnenia: 10.9.2018
2018-09-10
lokalita: Vicenzy, 931 01 Šamorín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Office manager Spoločnosť: Biometrix, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900