Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR generalista pre centrálu
Miesto práce
Bajkalská 19/a, Bratislava
Bajkalská 19/a, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.
Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!
Čo Ťa na tejto pozícii čaká:
Vyhľadávanie a výber zamestnancov pre centrálu spoločnosti, vrátane zabezpečenie brigádnikov
Komunikačný partner v oblasti HR pre všetkých zamestnancov centrály
Podpora vedúcich oddelení pri adaptácii nových zamestnancov centrály, zabezpečenie vstupných zaškolení
Správa a aktualizácia organizačnej štruktúry a pracovných náplní centrály spoločnosti
Zabezpečenie, organizácia a realizácia AC a DC pre pozície III. a IV. hierarchickej úrovne zamestnancov centrály
Zaškolenie vedúcich oddelení centrály na tému hodnotiace a rozvojové rozhovory (HaRR), následná podpora vedúcich pri vedení HaRR a vypracovanie výstupov z nich
Zabezpečenie a vedenie vybraných tém interných školení pre zamestnancov centrály
Príprava, zavedenie, realizácia a koordinácia trainee programu pre študentov (nábor a výber, plán zaškolenia a rotácie v rámci firmy, súvisiaca administratíva, kontaktná osoba pre študentov a pod.)
Zabezpečenie, koordinácia a implementácia podporných projektov a materiálov súvisiacich so šírením povedomia a filozofie firemnej misie
Spolupráca pri organizácii firemných akcií (napr. športový deň, vianočný večierok a pod.)
Zabezpečenie a príprava podkladov a materiálov súvisiacich s HR marketingom
Príprava a zabezpečenie internej komunikácie súvisiacej s HR
Príprava vybraných smerníc súvisiacich s vybranými činnosťami oddelenia HR týkajúcich sa centrály
Komunikačný partner v oblasti HR pre všetkých zamestnancov centrály
Podpora vedúcich oddelení pri adaptácii nových zamestnancov centrály, zabezpečenie vstupných zaškolení
Správa a aktualizácia organizačnej štruktúry a pracovných náplní centrály spoločnosti
Zabezpečenie, organizácia a realizácia AC a DC pre pozície III. a IV. hierarchickej úrovne zamestnancov centrály
Zaškolenie vedúcich oddelení centrály na tému hodnotiace a rozvojové rozhovory (HaRR), následná podpora vedúcich pri vedení HaRR a vypracovanie výstupov z nich
Zabezpečenie a vedenie vybraných tém interných školení pre zamestnancov centrály
Príprava, zavedenie, realizácia a koordinácia trainee programu pre študentov (nábor a výber, plán zaškolenia a rotácie v rámci firmy, súvisiaca administratíva, kontaktná osoba pre študentov a pod.)
Zabezpečenie, koordinácia a implementácia podporných projektov a materiálov súvisiacich so šírením povedomia a filozofie firemnej misie
Spolupráca pri organizácii firemných akcií (napr. športový deň, vianočný večierok a pod.)
Zabezpečenie a príprava podkladov a materiálov súvisiacich s HR marketingom
Príprava a zabezpečenie internej komunikácie súvisiacej s HR
Príprava vybraných smerníc súvisiacich s vybranými činnosťami oddelenia HR týkajúcich sa centrály
Prečo pracovať s nami:
Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
- Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
- Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
- Zaškoľovací program pre nových zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
- Každoročné prehodnocovanie miezd
- Flexibilita, možnosť práce formou home office
- Špeciálne aktivity zamerané na zdravy životný štýl a rozvoj najlepšieho tímu
- Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie.
Hodíš sa k nám ak:
pracovné skúsenosti v uvedenej oblasti min. 3 roky, výhodou je v prostredí nadnárodnej spoločnosti
silná proklientská orientácia
vysoký stupeň samostatnosti
vynikajúce organizačné schopnosti
asertivita
tímový hráč
orientácia na ciele a termíny
schopnosť pracovať pod stresom
silná proklientská orientácia
vysoký stupeň samostatnosti
vynikajúce organizačné schopnosti
asertivita
tímový hráč
orientácia na ciele a termíny
schopnosť pracovať pod stresom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2646782
Dátum zverejnenia: 14.7.2016
2016-07-14
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist Spoločnosť: BILLA s.r.o.