Odborný koordinátor pre lahôdky

Miesto práce
Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

  • Komplexné riadenie a vedenie predajní v pridelenom regióne z hľadiska oddelenia lahôdok.

  • Plnenie všetkých stanovených cieľov súvisiacich s pridelenou agendou, ako aj podpora regionálnych manažérov pri ich plnení.

  • Spolupráca na tvorbe regálmetrov, rozmiestnenia regálov, štandardov prezentácie tovaru, definovaní skladby sortimentu a pod. v oddelení lahôdok.

  • Kontrola oddelení lahôdok na pridelených predajniach z hľadiska prezentácie tovaru, plnenia skladovacích noriem, čistoty, čerstvosti, dodržiavania exspirácií, štandardov, pravidiel a pod..

  • Sledovanie potrieb zákazníkov za účelom ich naplnenia, hľadania inovatívnych riešení a posilnenia tak pozície spoločnosti na trhu.

  • Sledovanie, analýza a návrh inovácií súvisiacich s aktivitami konkurencie a následné informovanie vedenia spoločnosti.

  • Odborná podpora a rozvoj regionálnych manažérov v pridelenom regióne.

  • Podpora regionálnych manažérov v technickom vybavení a zabezpečení potrebnom pre oddelenie lahôdok.

  • Podpora týkajúca sa plánovacieho procesu pre novootvárané alebo rekonštruované predajne, rovnako ako zabezpečenie zaškolenia v oblasti lahôdok na základe aktuálnych potrieb danej predajne.

  • Návrh, zavádzanie a vedenie odborných školení a tréningov súvisiacich s oddelením lahôdok.

  • Zavedenie kontroly kvality produktov, rovnako ako zabezpečenie zhody s predpismi HACCP, ostatnou legislatívou a internými pravidlami.

  • Byť kompetentnou kontaktnou osobou pre vedenie spoločnosti, ako aj pre ostatné oddelenia v odborných otázkach týkajúcich sa zverenej oblasti a predajní.

Prečo pracovať s nami:

Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nový‎ch zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
  • Každoročné prehodnocovanie miezd
  • Flexibilita, možnosť práce formou home office
  • Špeciálne aktivity zamerané na zdrav‎y životný‎ štýl a rozvoj najlepšieho tímu
  • Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám zašlite svoj Životopis spolu so Súhlasom na spracovanie osobných údajov prostredníctvom www.profesia.sk - kliknutím na odkaz dole "poslať spoločnosti životopis", alebo poštou na Bajkalská 19/A, Bratislava 821 02. Pre naše lepšie spracovanie nezabudnite uviesť pozíciu a mesto, kde máte záujem pracovať.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Hodíš sa k nám ak:

  • Pracovné skúsenosti v oblasti potravinového retailu ako vedúci predajne alebo vedúci úseku lahôdok
  • PC zručnosti - MS Office na pokročilej úrovni
  • Zdravotný preukaz a školenie “Hygienické minimum”
  • Ochota cestovať v rámci celého Slovenska
  • Skúsenosti s vedením ľudí a tímovosť
  • Silná proklientská orientácia
  • Silné analytické a obchodnícke myslenie
  • Schopnosť pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Krajčíková
E-mail: poslať životopis
ID: 2049067  Dátum zverejnenia: 16.3.2015