Office Assistant

Apleona HSG s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
02.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie chodu recepcie a kancelárie
- uvítanie návštev, vedenie knihy návštev
- telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
- spracovanie pošty a kuriérskych zásielok, vedenie knihy doručenej a odoslanej pošty
- administratívne práce, skenovanie, kopírovanie
- spracovanie a evidencia faktúr pre účtovníctvo
- objednávanie leteniek, transferov, hotelov, taxikov
- objednávanie občerstvenia na meetingy
- podpora pri organizovaní meetingov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- práca s nákupným systémom SAP, zadávanie požiadaviek do systému, ročné objednávky, príjem tovaru, rozdeľovanie nákladov
Práca na skrátený pracovný úväzok alebo na dohodu o brigádnickej práci študenta v pracovných dňoch od 08:00 - 13:00 hod.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka oslovila, kontaktujte nás prosím elektronickou formou na uvedenú e-mailovú adresu a ako prílohu nám zašlite Váš životopis s Vašou aktuálnou fotografiou. Vybratých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme zdvorilé, reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť a znalosť práce s PC.

Podmienkou je znalosť anglického jazyka!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2172516  Dátum zverejnenia: 12.9.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody