Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
Apleona HSG s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
02.10.2016
02.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie chodu recepcie a kancelárie
- uvítanie návštev, vedenie knihy návštev
- telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
- spracovanie pošty a kuriérskych zásielok, vedenie knihy doručenej a odoslanej pošty
- administratívne práce, skenovanie, kopírovanie
- spracovanie a evidencia faktúr pre účtovníctvo
- objednávanie leteniek, transferov, hotelov, taxikov
- objednávanie občerstvenia na meetingy
- podpora pri organizovaní meetingov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- práca s nákupným systémom SAP, zadávanie požiadaviek do systému, ročné objednávky, príjem tovaru, rozdeľovanie nákladov
Práca na skrátený pracovný úväzok alebo na dohodu o brigádnickej práci študenta v pracovných dňoch od 08:00 - 13:00 hod.
- uvítanie návštev, vedenie knihy návštev
- telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
- spracovanie pošty a kuriérskych zásielok, vedenie knihy doručenej a odoslanej pošty
- administratívne práce, skenovanie, kopírovanie
- spracovanie a evidencia faktúr pre účtovníctvo
- objednávanie leteniek, transferov, hotelov, taxikov
- objednávanie občerstvenia na meetingy
- podpora pri organizovaní meetingov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- práca s nákupným systémom SAP, zadávanie požiadaviek do systému, ročné objednávky, príjem tovaru, rozdeľovanie nákladov
Práca na skrátený pracovný úväzok alebo na dohodu o brigádnickej práci študenta v pracovných dňoch od 08:00 - 13:00 hod.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka oslovila, kontaktujte nás prosím elektronickou formou na uvedenú e-mailovú adresu a ako prílohu nám zašlite Váš životopis s Vašou aktuálnou fotografiou. Vybratých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme zdvorilé, reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť a znalosť práce s PC.
Podmienkou je znalosť anglického jazyka!
Podmienkou je znalosť anglického jazyka!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Apleona HSG s.r.o. je dcérskou spoločnosťou Apleona HSG GmbH patriacej do koncernovej skupiny Apleona GmbH v Nemecku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Apleona HSG poskytuje komplexné služby facility managementu vrátane revízií, opráv, údržby, záručného a pozáručného servisu a havarijné služby počas celého životného cyklu nehnuteľnosti.
Rozsah služieb zahŕňa technický, infraštruktúrny a komerčný facility management spolu s celým radom služieb pre optimalizáciu prevádzky budovy.
Spoločnosť spravuje nehnuteľnosti vo všetkých významných európskych trhoch, od fázy návrhu až po jej bezproblémovú prevádzku.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2172516
Dátum zverejnenia: 12.9.2016
2016-09-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Apleona HSG s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody