Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back office manager
Besteron a.s.
Miesto práce
Líščie údolie 119, Bratislava
Líščie údolie 119, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2015
01.01.2015
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac
750 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- úlohou tejto pozície je sofistikovane a hladko zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre firmu Pay Solutions a.s.
- administratívna podpora – skenovanie, zakladanie dokumentov
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- info-linka pre zákazníkov
- práca s interným informačným systémom
- zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb a chod recepcie
- pripravovať a zabezpečovať rokovacie materiály a prezentácie
- plniť operatívne úlohy
- administratívna podpora – skenovanie, zakladanie dokumentov
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- info-linka pre zákazníkov
- práca s interným informačným systémom
- zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb a chod recepcie
- pripravovať a zabezpečovať rokovacie materiály a prezentácie
- plniť operatívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vzdelanie (ekonomické)
• nevyhnutnosťou je mať min. 1 rokov praxe v oblasti administratívy a Office managementu v medzinárodnej spoločnosti
• výborná znalosť MS Office
• aktívna znalosť anglického jazyka je nutnou podmienkou, znalosť nemeckého, maďarského, poľského, českého jazyka - veľká výhoda
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
• nevyhnutnosťou je mať min. 1 rokov praxe v oblasti administratívy a Office managementu v medzinárodnej spoločnosti
• výborná znalosť MS Office
• aktívna znalosť anglického jazyka je nutnou podmienkou, znalosť nemeckého, maďarského, poľského, českého jazyka - veľká výhoda
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BESTarostné podnikanie vďaka moderným platobným riešeniam.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.
Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.
Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1937272
Dátum zverejnenia: 24.11.2014
2014-11-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Office manager, Recepčná, Telefonický operátor Spoločnosť: Besteron a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750 EUR/mesiac