Koordinátor/ka Rozvrhu a Administratívnych procesov

Berlitz vzdelávacia spoločnosť / Blue Elephant, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

POZÍCIA: Rozvrh a admin koordinátor/ka

Pracovná doba pre admin: 5 hodín / denne  od 8,30 do 11,30 a 13,00 do 15,00 hod

                             

Po úspešnom zvládnutí skúšobnej doby a schopnosti pracovať samostatne, možnosť práce aj na 6 hodín denne.

Popis práce admin:

  • správa rozvrhového systému: registrácia nových kurzov, spracovanie klientskej a lektorskej databázy v rozvrhovom systéme
  • koordinácia rozvrhu pre klientov a lektorov s ohľadom na ich dostupnosť a obmedzenia / prázdniny, sviatky, dovolenka /
  • kontrola správnosti rozvrhu každý pracovný deň pred 14:00 na nasledujúci deň
  • komunikácia s lektormi
  • komunikácia s klientmi
  • komunikácia s office pracovníkmi
  • Admin podpora pri riešení technických problémov v rozvrhovom systéme
  • komunikácia s vývojármi rozvrhového systému: formulácia a odosielanie technických chýb alebo požiadaviek na zmenu, správa prehľadu spoločnej komunikácie
  • meeting s rozvrhovým support tímom alebo vývojármi 1 x týždenne
  • Vedenie office meetingov  a spracovanie agendy , aktualizácia úloh, pripomienky a kontrola zadaných úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť spolupracovať v tíme odborníkov so záujmom a vášňou pre jazykové vzdelávanie.

Flexibilné pracovné podmienky, ktoré podporujú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom.

Prístup k vzdelávacím programom a profesionálnemu rozvoju, ktoré pomáhajú zamestnancom zlepšovať svoje zručnosti a kvalifikácie.

Konkurenčný stabilný a opakujúci sa príjem a príležitosti na rast a pokrok vo vašej kariére.

Pozitívna pracovná kultúra založená na spolupráci, podpore a uznávaní úsilia a úspechov zamestnancov.

Informácie o výberovom konaní

Nový pracovník bude vyškolený na pozíciu Koordinátora Rozvrhu a Administratívnych procesov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Organizovanosť: Schopnosť organizovať si svoj čas, dokumenty a úlohy je kľúčová.
Dôkladnosť: Schopnosť venovať pozornosť detailom a vykonávať úlohy s presnosťou a starostlivosťou.
Komunikácia: Schopnosť komunikovať jasne a efektívne, či už písomne alebo ústne.
Flexibilita: Schopnosť prispôsobiť sa zmenám, riešiť problémy a pracovať v rôznych situáciách je dôležitá pre administratívnu prácu, kde môžu byť požiadavky a prioritizácia úloh často dynamické.
Zodpovednosť: Schopnosť prevziať zodpovednosť za svoju prácu a dodržiavať termíny je nevyhnutná.
Dôvernosť: Schopnosť zachovávať dôvernosť vo vzťahu k citlivým informáciám a dokumentom.
Technologická gramotnosť: schopnosť pracovať s technológiami a digitálnymi nástrojmi efektívne a účinne, využívanie rôznych softvérových aplikácií a internetových nástrojov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Berlitz is a global leadership training and education company with a comprehensive portfolio for buildingcommunications skills development, global leadership training and customized dynamic solutions forcultural competency, available via multiple delivery platforms.

Kontakt

Kontaktná osoba: Boris Kakaš
E-mail: poslať životopis
ID: 4815377  Dátum zverejnenia: 24.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac