HR špecialista junior

Miesto práce
Pribylinská 2/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za administráciu náboru a výberu zamestnancov do skupiny, vrátane selekcie kandidátov a komunikáciu s nimi
- Včasná a cielená inzercia voľných pracovných pozícií vo vybraných lokalitách
- Plánovanie a organizovanie osobných pohovor s uchádzačmi podľa zadania nadriadeného
- HR Reporting a práca s internou databázou
- Zodpovednosť za vedenie personálnej agendy ako napr. príprava pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov atď. a administrácia údajov v softéri Softip
- Zodpovednosť za komunikáciu so sociálnou/zdravotnou poisťovňou, prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do poisťovní a iné
- Spolupráca na HR projektoch – hodnotenie zamestnancov, hodnotenie spokojnosti zamestnancov a iné
- Spolupráca pri príprave školení, firemných podujatí a školiacich dní spolupráca pri nábore, výbere zamestnancov
- Plnenie ostatných úloh zadaných nadriadeným

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti v dynamickom a profesionálnom tíme
- práca v príjemnej a priateľskej atmosfére
- možnosť jazykového vzdelávania
- program Multi-sport
- príspevok na DDS

Informácie o výberovom konaní

skúsenosť v oblasti HR výhodou

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť, iniciatívnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, lojálnosť, pozitívne myslenie, sebareflexia, schopnosť motivovať seba samého

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kto sme?
Premýšľali ste už niekedy, kto stojí za tým, aby sa ku vám dostal liek, ktorý potrebujete včas? Možno si predstavíte našu sieť BENU lekární, kde vám ochotne poradia naši farmaceuti, no u nás vo PHOENIXe si predstavíme aj dlhú cestu lieku od dodávateľa, ktorá tomu predchádza.
S rešpektom k potrebám našich zákazníkov i zamestnancom sa nám darí budovať si stabilné postavenie na trhu a byť vašim jednotným doručovateľom zdravia. Práve naši zamestnanci sú tými, na ktorých sa vieme spoľahnúť pri každodenných pracovných povinnostiach a vďaka ich proaktivite sa posúvame vpred.

Sme medzinárodná spoločnosť, centrálu máme v Nemecku. V rámci Slovenska zásobujeme viac ako 1800 lekární, zdravotníckych zariadení a nemocníc. Dodávanie liečiv je zabezpečené skladmi v Bratislave, Nesvadoch, Zvolene a Košiciach. Sieť lekární BENU pôsobí v celej Európe, na Slovensku máme aktuálne cez 120 lekární.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Kontakt

Kontaktná osoba: Anna Siváková
E-mail: poslať životopis
ID: 2644087  Dátum zverejnenia: 30.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou