Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technical Support / Corporate Care
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA hľadá nového kolegu do tímu starostlivosti o stredne veľkých a veľkých zákazníkov. Ide prvú úroveň technickej podpory.
NEJDE O OSLOVOVANIE KLIENTOV ZA ÚČELOM PREDAJA, ale o technickú podporu. Hlavnou náplňou pozície je:
NEJDE O OSLOVOVANIE KLIENTOV ZA ÚČELOM PREDAJA, ale o technickú podporu. Hlavnou náplňou pozície je:
- Zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich e-mailov/faxov, komunikácia so zákazníkmi pri nahlasovaní technických porúch.
- Riešenie otázok, požiadaviek, problémov zákazníkov spoločnosti.
- Analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na ďialku a základné operáčné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch.
- Monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémov a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov.
- Informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
- Príprava prevádzkových reportov podľa pokynov určených nadriadeným.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja.
Našim zamestnancom ponúkame možnosť využitia rôznych športových a kultúrnych benefitov.
Našim zamestnancom ponúkame možnosť využitia rôznych športových a kultúrnych benefitov.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že vás táto pozícia zaujala, pošlite nám prosím váš životopis ako reakciu na túto ponuku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základnými predpokladmi sú dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka a chuť učiť sa. Nového kolegu čaká adaptačný proces - do odbornej oblasti ho zaškolia skúsenejší kolegovia.
Vítame nasledovné znalosti, ale nie sú podmienkou:
Vítame nasledovné znalosti, ale nie sú podmienkou:
- Znalosť TCP/IP protokolu na užívateľskej úrovni
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti
- Znalosť IP technológií/zariadení
- Absolvovanie Cisco Academy
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3140913
Dátum zverejnenia: 24.7.2017
2017-07-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou