NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

BENESTRA hľadá na dlhodobú spoluprácu nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície Network Operation Center Operator. Ideálni kandidáti sú študenti 2.-4. ročníka FEI fakulty, odbor telekomunikácie.

Čo robí NOC Operator?

  • Monitoruje sieť spoločnosti.
  • Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
  • Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
  • Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
  • Preberá požiadavky na výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
  • Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
  • Upravuje konfiguráciu služieb v dohodnutom rozsahu a podľa zaužívaných pravidiel podľa pokynov nadriadeného.
  • Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
  • Dodržuje zásady eskalácie pri vzniknutých problémoch.
  • Dopĺňa a pomáha udržiavať aktuálnu evidenciu zákazníckych služieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

telekomunikácie - výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • podmienkou spolupráce je štatút denného študenta VŠ
  • dobré komunikačné zručnosti
  • znalosť TCP/IP protokolu - výhodou
  • základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
  • znalosť IP technológíí/zariadení - výhodou
  • absolvovanie Cisco Academy - výhodou

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Reagovať na ponuku

Adresa spoločnosti

Landererova 12,
821 01 Bratislava,
Slovensko

Poďte k nám

https://budemswan.sk/
ID: 2771958  Dátum zverejnenia: 18.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou