NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda

BENESTRA, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

BENESTRA hľadá na dlhodobú spoluprácu nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície Network Operation Center Operator. Ideálni kandidáti sú študenti 2.-4. ročníka FEI fakulty, odbor telekomunikácie.

Čo robí NOC Operator?

• Monitoruje sieť spoločnosti.
• Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
• Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
• Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
• Preberá požiadavky na výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
• Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
• Upravuje konfiguráciu služieb v dohodnutom rozsahu a podľa zaužívaných pravidiel podľa pokynov nadriadeného.
• Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
• Dodržuje zásady eskalácie pri vzniknutých problémoch.
• Dopĺňa a pomáha udržiavať aktuálnu evidenciu zákazníckych služieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

telekomunikácie - výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- podmienkou spolupráce je štatút denného študenta VŠ
- dobré komunikačné zručnosti
- znalosť TCP/IP protokolu - výhodou
- základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- znalosť IP technológíí/zariadení - výhodou
- absolvovanie Cisco Academy - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BENESTRA je celonárodný telekomunikačný operátor, ktorý poskytuje v garantovanej kvalite komplexné portfólio hlasových, dátových, internetových a hostingových služieb. Spoločnosť prišla na slovenský trh v roku 1999. Od roku 2006, po zlúčení piatich firiem na alternatívnom telekomunikačnom trhu, pôsobila pod hlavičkou GTS Nextra.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.

Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.

Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.

Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.

Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.


Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BENESTRA, s. r. o.
Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.benestra.sk
ID: 2771958   Dátum zverejnenia: 18.10.2016