Technical Support / Customer Care

BENESTRA, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tím technickej podpory BENESTRA hľadá nového kolegu, ktorého hlavnou úlohou je:

• Zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich e-mailov/faxov, komunikácia so zákazníkmi cez pridelené komunikačné nástroje.
• Riešenie otázok, požiadaviek, problémov súčasných alebo budúcich zákazníkov spoločnosti.
• Analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na ďialku a základné operáčné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch.
• Monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémov a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov.
• Informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
• Príprava prevádzkových reportov podľa pokynov určených nadriadeným.

Pri nástupe do práce poskytneme kompletné zaškolenie a podporu počas úvodného obdobia.

Zamestnanecké výhody, benefity

BENESTRA ponúka zaujímavú prácu s možnosťou veľa sa naučiť a v prípade záujmu časom postúpiť na dalšie pracovné pozície. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Komunikačné zručnosti
- Znalosti v oblasti telekomunikácií - výhodou
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti - výhodou
- Znalosť IP technológií/zariadení - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BENESTRA je celonárodný telekomunikačný operátor, ktorý poskytuje v garantovanej kvalite komplexné portfólio hlasových, dátových, internetových a hostingových služieb. Spoločnosť prišla na slovenský trh v roku 1999. Od roku 2006, po zlúčení piatich firiem na alternatívnom telekomunikačnom trhu, pôsobila pod hlavičkou GTS Nextra.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.

Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.

Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.

Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.

Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.


Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BENESTRA, s. r. o.
Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.benestra.sk
ID: 2754457   Dátum zverejnenia: 6.10.2016