Office Manager s NJ

beneficium s.r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme office manažéra/manažérku skladovo-obchodnej prevádzky v nových priestoroch moderného logistického centa v Senci.

Náplň práce:
- organizačné a administratívne zabezpečenie chodu kancelárie a skladu;
- komunikácia s klientmi v nemeckom a anglickom jazyku;
- príprava podkladov pre účtovníctvo;
- práca s MS office (word, excel, outlook).

Platové podmienky budú prejednané individuálne na pohovore.
Od 1200€ Brutto v závislosti od kvality kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v medzinárodnom prostredí;
- možnosť profesného rastu;
- priestor na samostatné rozhodovanie.

Informácie o výberovom konaní

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:
V prípade, že Vás pracovná ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám e-mailom Váš ŽIVOTOPIS V NEMECKOM ALEBO ANGLICKOM JAZYKU.

POUČENIE DOTKNUTEJ OSOBY:
V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. O ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov dáva kandidát spoločnosti beneficium s.r.o., Kopčianska 10, 851 01 Bratislava, IČO: 46 653 023 svoj výslovný súhlas so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách, ktoré dobrovoľne a osobne zaslal spoločnosti beneficium s.r.o. v súvislosti s vypísaným výberovým konaním. Kandidát dáva svoj súhlas na dobu určitú - 3 roky a je si vedomý, že môže svoj súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Po uplynutí tohto obdobia budú údaje automaticky zničené v súlade s platnou legislatívou. Kandidát berie na vedomie, že jeho osobné údaje budú v rámci výberového konania sprístupnené tretej strane - výhradne zadávateľovi konkrétnej voľnej pracovnej pozície, ktorý môže mať sídlo mimo Slovenskej republiky a s uvedeným súhlasí.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Obchodná spoločnosť zo zahraničným vlastníkom venujúca sa predaju medicínske techniky v rámci EU.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Jednoduché účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na podobnej pozícii je nevyhnutná;
- dobré komunikačné schopnosti ako v ústnom, tak písomnom styku;
- dobrá znalosť nemeckého a anglického jazyka;
- manažérske zručnosti;
- schopnosť samostatne pracovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť za zaoberá poskytovaním poradenských a sprostredkovateľských služieb v oblasti HR pre prácu v Rakúsku.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 2924830  Dátum zverejnenia: 14.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou