Finančný a Ekonomický Riaditeľ

BEGARD - Real Estate personálna agentúra

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 500 - 4 000 EUR/mesiacV prípade vyššej seniority kandidáta možnosť prehodnotenia mzdových podmienok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Hľadáme skúseného Finančného a Ekonomického Riaditeľa, ktorý bude kľúčovou súčasťou strategického vedenia zameraného na finančnú stabilitu a rast spoločnosti.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:

Stratégia 

  • Vytváranie a implementácia finančnej stratégie, politiky a postupov s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti.
  • Zabezpečenie finančných vstupov pri tvorbe obchodnej a výrobnej stratégie spoločnosti.
  • Finančné vyhodnotenie a spoluúčasť na tvorbe investičnej stratégie spoločnosti.

Finančné riadenie

  • Rozhodovanie o financovaní aktivít a nakladaní s finančnými prostriedkami, zabezpečenie riadenia finančných tokov.
  • Reportovanie o likvidite spoločnosti a aktívne riadenie jej zložiek v spolupráci s inými oddeleniami spoločnosti.
  • Komunikácia s financujúcimi finančnými spoločnosťami.
  • Príprava rozpočtu spoločnosti.
  • Manažérsky reporting ohľadom dodržiavania rozpočtu a analyzovania odchýlok.
  • Reporty ohľadom profitability produktov, obchodných partnerov, nákupov.
  • Analýzy nákladov a návrhy na optimalizáciu nákladov.

Účtovná a Daňová agenda

  • Vedenie a dohľad nad správnym chodom účtovného oddelenia spoločnosti.
  • Kontrola finančných výstupov spoločnosti.
  • Zodpovednosť za daňové povinnosti spoločnosti.
  • Zodpovednosť za audit.
  • Komunikácia s orgánmi štátnej správy.

Výkon práce môže byť realizovaný na viacerých pracoviskách (Trnava a okolie) s pravidelným cestovaním do hlavného sídla spoločnosti v Bratislave.


Zamestnanecké výhody, benefity

  • ​silné a stabilné meno spoločnosti
  • pracovná perspektíva
  • ​menší tím profesionálov​
  • flexibilný pracovný čas, možná aj občasná práca z domu​
  • know-how transfer a rôzne školenia
  • možnosť sebarealizácie a rastu​

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Klientom je slovenská investičná skupina.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Financie, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

Riadenie financií podniku

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva alebo v príbuznej oblasti.
  • Známe skúsenosti na pozícii Finančného riaditeľa alebo podobnej vedúcej finančnej pozícii.
  • Skúsenosti s finančným plánovaním, riadením ziskov a strát, analýzou finančných ukazovateľov a rozpočtovaním.
  • Vynikajúce komunikačné a medziľudské zručnosti.
  • Schopnosť viesť tím a efektívne spolupracovať s rôznymi oddeleniami a vonkajšími partnermi.
  • Silné analytické a rozhodovacie zručnosti.


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálne poradenstvo a sprostredkovanie práce v odvetví Real Estate, Development & Construction.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Erika Kmecová
E-mail: poslať životopis
ID: 4828369  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac