Front office assistant

Miesto práce

Pribinova 10, Ružinov

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Mzdové podmienky

1 300 EUR/mesiac

BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby. Pôsobí v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 658 kancelárií s viac ako 91-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 10,3 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.

Koho hľadáme

Láka ťa pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť v centre Bratislavy, v atraktívnom pracovnom prostredí a mladom dynamickom kolektíve? Hľadáme novú posilu do nášho tímu na pozíciu Front Office Assistant. Ak si spoločenský, organizovaný, pozitívne naladený človek s príjemným, reprezentatívnym vystupovaním a zodpovedným prístupom k práci a hľadáš stabilnú pozíciu na dlhé obdobie, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť.

Ako by vyzerala náplň práce?

  • Práca na front office v priestoroch ocenených ako office roka
  • Pracovná doba striedavo v časoch: 8:00 - 17:00 a 9:00 - 18:00 (hodinová prestávka na obed)
  • Starostlivosť o návštevy
  • Spracovanie korešpondencie, rôznych objednávok (kancelárske potreby, repre)
  • Rezervácie hotelov, leteniek, prenájmy vozidiel
  • Práca s MS Office
  • Iné ad hoc úlohy napr. pomáhanie pri organizácii eventov

Čo ti ponúkame

  • Stabilný pracovný čas bez nadčasov
  • Atraktívne pracovné prostredie
  • Uvítací balíček pre nového zamestnanca
  • Multisport karta
  • 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
  • Darčekové poukážky
  • Elektronická stravovacia karta
  • Príspevok na telefón
  • Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov
  • Príspevok na telefón

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Príjemné a reprezentatívne vystupovanie, dobré komunikačné znalosti
• Angličtina na komunikatívnej úrovni
• Samostatnosť, zodpovednosť, kolegiálnosť
• Zodpovedný prístup k práci
• Min. 1 ročná skúsenosť z administratívy alebo obdobnej pozície
Are you ready to be a leader?

Kontaktná osoba

Zuzana Haburajová

Pripoj sa k nám

#JoinBDOFamily

ID: 2033441  Dátum zverejnenia: 16.1.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac