Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketing Assistant
Bayer, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Upon agreement
Upon agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Event management [in cooperation with responsible persons]
- Preparation of meetings & invitations, location, equipment, catering, etc.
- Supervises the organization of the meetings and secures the smooth course
- With other MAs contributes to the organization of the company events
- Manages the business correspondence, mailing, etc.
- Takes meeting minutes
Administration:
- invoices & orders [registration / processing /filing]
- maintains department orders, invoices and costs records in xls document per KST
- other admin duties - DVP, insurance for travelling participants, etc.
- record of presence (overworked days, weekly plans)
- coordinates the activities with CF dept
Staff:
- office support (accommodation, fly tickets, etc.)
- distribution of marketing/promo materials
- travel arrangements and coordination for internal and external employees
Market analysis support:
- prepares analysis from PharmaData/IMS/CAM/Sapphire based on
the request from Product Manager/Area Salea Managers/Chief Operating Officer
Other support:
- ordering of materials
- receiving and distribution of marketing materials (storing,handing-outs, etc.)
- assigned tasks from department management
- cooperation with other departments on the administration/organization issues
-As the facilitator of the routine business duties allows the other
positions to focus intensively on the respective core business issues
- Coordinate the assistants within pharma and collaborate with CZ on
organizing the meetings
Executive assistant tasks to COO on demand
- Preparation of meetings & invitations, location, equipment, catering, etc.
- Supervises the organization of the meetings and secures the smooth course
- With other MAs contributes to the organization of the company events
- Manages the business correspondence, mailing, etc.
- Takes meeting minutes
Administration:
- invoices & orders [registration / processing /filing]
- maintains department orders, invoices and costs records in xls document per KST
- other admin duties - DVP, insurance for travelling participants, etc.
- record of presence (overworked days, weekly plans)
- coordinates the activities with CF dept
Staff:
- office support (accommodation, fly tickets, etc.)
- distribution of marketing/promo materials
- travel arrangements and coordination for internal and external employees
Market analysis support:
- prepares analysis from PharmaData/IMS/CAM/Sapphire based on
the request from Product Manager/Area Salea Managers/Chief Operating Officer
Other support:
- ordering of materials
- receiving and distribution of marketing materials (storing,handing-outs, etc.)
- assigned tasks from department management
- cooperation with other departments on the administration/organization issues
-As the facilitator of the routine business duties allows the other
positions to focus intensively on the respective core business issues
- Coordinate the assistants within pharma and collaborate with CZ on
organizing the meetings
Executive assistant tasks to COO on demand
Zamestnanecké výhody, benefity
International environment and carrier achievement.
Attracting benefit package.
Education and internal carrier development.
English speaking working environment.
Attracting benefit package.
Education and internal carrier development.
English speaking working environment.
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosti s profesijným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku posielajte e-mailom na adresu: [email protected]. Vo Vašej žiadosti prosím uveďte názov pozície o ktorú máte záujem a súhlas so spracovaním osobných údajov pre potreby zaradenia do databázy spoločnosti Bayer nasledovne:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Bayer, spol. s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.
Z kapacitných dôvodov odpovede budeme posielať iba vhodným kandidátom.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Bayer, spol. s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.
Z kapacitných dôvodov odpovede budeme posielať iba vhodným kandidátom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
preferably economic or business administration
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Assistant to GM
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Communication skills, Organizational skills, Proactive attitude, Flexibility, Loyalty [able to work with confidential data], Stress resistance., Willing and open to learn and develop further
Minimum 2 years experiences in a similar position preferable.
Good references.
Minimum 2 years experiences in a similar position preferable.
Good references.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bayer,spol. s r.o. je 100 % dcérska spoločnosť nemeckého koncernu Bayer AG so sídlom v Leverkusene, zaoberajúca sa predajom a distribúciou priemyselných chemikálií, prípravkov na ochranu rastlín a farmaceutických výrobkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1984408
Dátum zverejnenia: 21.1.2015
2015-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Bayer, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Upon agreement