Marketing Assistant

Bayer, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Upon agreement

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Event management [in cooperation with responsible persons]
- Preparation of meetings & invitations, location, equipment, catering, etc.
- Supervises the organization of the meetings and secures the smooth course
- With other MAs contributes to the organization of the company events
- Manages the business correspondence, mailing, etc.
- Takes meeting minutes

Administration:
- invoices & orders [registration / processing /filing]
- maintains department orders, invoices and costs records in xls document per KST
- other admin duties - DVP, insurance for travelling participants, etc.
- record of presence (overworked days, weekly plans)
- coordinates the activities with CF dept

Staff:
- office support (accommodation, fly tickets, etc.)
- distribution of marketing/promo materials
- travel arrangements and coordination for internal and external employees

Market analysis support:
- prepares analysis from PharmaData/IMS/CAM/Sapphire based on
the request from Product Manager/Area Salea Managers/Chief Operating Officer

Other support:
- ordering of materials
- receiving and distribution of marketing materials (storing,handing-outs, etc.)
- assigned tasks from department management
- cooperation with other departments on the administration/organization issues

-As the facilitator of the routine business duties allows the other
positions to focus intensively on the respective core business issues
- Coordinate the assistants within pharma and collaborate with CZ on
organizing the meetings

Executive assistant tasks to COO on demand

Zamestnanecké výhody, benefity

International environment and carrier achievement.
Attracting benefit package.
Education and internal carrier development.
English speaking working environment.

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti s profesijným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku posielajte e-mailom na adresu: [email protected]. Vo Vašej žiadosti prosím uveďte názov pozície o ktorú máte záujem a súhlas so spracovaním osobných údajov pre potreby zaradenia do databázy spoločnosti Bayer nasledovne:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Bayer, spol. s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov.
Z kapacitných dôvodov odpovede budeme posielať iba vhodným kandidátom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

preferably economic or business administration

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Assistant to GM

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Communication skills, Organizational skills, Proactive attitude, Flexibility, Loyalty [able to work with confidential data], Stress resistance., Willing and open to learn and develop further
Minimum 2 years experiences in a similar position preferable.
Good references.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bayer,spol. s r.o. je 100 % dcérska spoločnosť nemeckého koncernu Bayer AG so sídlom v Leverkusene, zaoberajúca sa predajom a distribúciou priemyselných chemikálií, prípravkov na ochranu rastlín a farmaceutických výrobkov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1984408  Dátum zverejnenia: 21.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Upon agreement